Sniker meg inn her :)

I89

Flørter med forumet
Nå tørr jeg endelig å melde meg inn :) Er 5+2 uker på vei og håper dette går bra denne gangen! Fant ut at jeg var gravid for ca en uke siden og gleden var stor både for meg og min samboer:) For et år siden hadde jeg SA, men hadde også en litt dårlig følelse for at det faktisk kunne gå bra.. Men denne gangen har jeg en skikkelig god følelse for at det skal gå bra! Så håper det er et godt tegn. Er det noen som har hatt erfaring med dette før?

GRATTIIIIS:D

Har du vært på tidlig UL?

Jepp, jeg har hatt 3 SA på rad og nå gravid igjen. Men denne gangen har jeg en skikkelig god følelse!!! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast

Gratulerer så mye :D Denne gangen SKAL det gå bra :)

Gratulerer så masse! Har selv hatt en SA i nov 2010. Mistet da i uke 8, men tror det døde litt før (mistet alt av symptomer). ...for å si det sånn er jeg glad hver gang jeg kjenner det er ømt i puppene;)) Er også 5 uker nå.

Ønsker deg masse lykke til!! Denne gangen SKAL det gå bra:))

tusen takk for mange hyggelige svar:) får virkelig håpe at det går bra med alle sammen;) håper og at magefølelsene stemmer!!:)

Helenus: har ikke vært på tidlig ul nei. Men lurer på om jeg skal gjøre det. Har du vært på tidlig ul? Har du hatt en dårlig magefølelse hver gang du har hatt SA?

Gratulerer med spiren og velkommen!!

Kjenner meg igjen i det du skriver, jeg er gravid nå etter en SA og ved SA'en så var jeg så sikker på at det skulle gå galt at jeg faktisk google SA før jeg mistet.  Hadde aldri mistet før. Nå er jeg gravid igjen og har bare god følelse!! Sikker på at alt går fint denne gangen :) Så jeg tror det er et godt tegn at du føler det slik jeg :) Lykke til!!!

Gratulerer med en ny spire i magen, denne gangen skal spiren klorer seg fast mange måneder..
Velkommen inn til oss!

Back
Topp