Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Da er første kontroll i Tyksland gjennomført, og vi så ett bankende hjerte. Fosteret er målt til 44 mm, noe som passet fint for starten av uke 11 (Er 11+1 i følge menstermin). Terminen er likevel justert, til 1. desember pga annen utregning. Derfor sniker jeg meg inn her også, siden sjansen er stor for at jeg ikke får lov til å gå til termin.
Er også henvist til indremedisiner for oppfølging med tanke på grunnsykdommer, og har time der neste uke.
Jordmor holder til på samme kontor, og har også satt meg opp neste uke. Og tilbake til gynekologen om 14 dager.
Dette kan bli travelt
Vi er ihvertfall overlykkelige, og skal bare finne ut til neste uke om vi ønsker NIP-test, eller om vi lar det være. Det må vi isåfall betale for selv, siden det ikke dekkes i Tyskland.
Er også henvist til indremedisiner for oppfølging med tanke på grunnsykdommer, og har time der neste uke.
Jordmor holder til på samme kontor, og har også satt meg opp neste uke. Og tilbake til gynekologen om 14 dager.
Dette kan bli travelt
Vi er ihvertfall overlykkelige, og skal bare finne ut til neste uke om vi ønsker NIP-test, eller om vi lar det være. Det må vi isåfall betale for selv, siden det ikke dekkes i Tyskland.