Sniker meg inn her jeg :)

Amie82

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Hei!

Da sniker jeg meg inn til dere, har kun lest litt her inne men ikke vært aktiv.
Er gift på fjerde året men har vært sammen med mannen i 12 år.
Vi startet på å bli gravide i 2005 men ønskebarne ville ikke melde sin annkomst, etter mange månder med negative tester tok vi kontakt med lege, startet da en laaaaaaang prosses for å finne ut hvorfor vi ikke fikk det til..Ble hendvist til Universitetssykehuset Tromsø i 2008, etter flere runder med prøverør icsi klarte vi i desember 2009 å bli gravid, fikk da en sønn 18 august 2010...Endelig kom ønskebarnet <3
Bestemte oss i sommer at nå var det på tide å prøve å få en/ei lillebrøster til snuppen. 
Kontaktet UNN som fikk oss fort inn på listen.Gikk ikke lang tid før vi fikk brev i posten, å månden etter satt jeg på flyet oppover.
Siden det tok så mange runder før vi klarte å bli gravid sist var jeg sikker på at dette var starten på mange månder med nedturer, men jammen satt ikke spiren på første søskenforsøk!
Er i dag 6+6!!Har vært veldig dårlig denne gangen, kvalm er jeg stort sett hele tiden og trett..Har time til tidlig ul på torsdag så jeg er veldig spent på hvordan huleboeren min har det..

Gratulerer med ny spire på vei! S gøy at det klaffet på første forsøk denne gangen da! Velkommen til oss og god bedring! :) håper du oppdaterer oss etter ul på torsdag da!

Gratulere så masse og velkommen til oss :)

Tusen takk :)
Klart jeg skal holde de som ønsker det oppdatert ;)
Blir en spennende tid fremover!

Tusen takk :)
Klart jeg skal holde de som ønsker det oppdatert ;)
Blir en spennende tid fremover!

Så spennende da :-) velkommen og gratulerer så masse :-)

Så gøy, gratulerer med spiren!

Åååå GRATULERER med spira

Ser du er samme model som meg :P

Godt dere slapp å vente så lenge denne gangen da før det klaffet.

Lykke til videre, og på UL :)

Tusen takk 

Back
Topp