Sniker meg i seng

Shauri

Forumet er livet
VIP
Håper å finne masse kjekt å lese fra dere når det er på tide med amming i natt. Natti jenter!

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Sov godt!!! :D

Sleep tight and don`t let the bedbugs bite;-) :sleep011 :sleep002

Burde virkelig lagt meg jeg og!

Kan trygt si at det ikke varte lenge. Mye mer skriking i dag tilogmed.. urk, liker virkelig ikke denne delen av babytiden jeg.

Uff da. Vil han ikke sove?:(

Uff, det høres utrolig tungt og slitsomt ut :(

Usj, det er så utrolig slitsomt når de er sånn! Emmeth har hatt sine perioder han og, spesielt når han ikke brukte smokk:( Vil han bare puppe når han skal sove da eller?

Usj, det er så utrolig slitsomt når de er sånn! Emmeth har hatt sine perioder han og, spesielt når han ikke brukte smokk:( Vil han bare puppe når han skal sove da eller?
Jepp, ikke for mat men for å sovne. Hatt 1,5 time nå, så nå er det ammetid for mat.

Uff, føler m deg, for er så slitsomt:(

Tror jeg gjorde noe riktig.. selv om det ble sent. Han sovnet i armene mine 22.30, så var da vi prøvde å legge oss. 23.00 var han våken, men tydelig trøtt. Prøvde å bysse han og gi tutt. Sovnet. La han fra meg. Og så våknet han igjen. Gjorde det et par ganger før jeg ga litt pupp. Vi sovnet vel begge to rundt 00.15. Oppe igjen 01.30 for et godt puppe-måltid. I 3-tiden våknet han men var tydelig trøtt så jeg prøvde å gi bare tutt. Det funka dårlig, men tok han opp og bysset han mens jeg ga tutt og da sovnet han igjen. Var oppe en gang senere for et godt puppemåltid, men jeg husker ikke klokkeslettet engang. Og så var det morgenpupp i senga ca kl 7.

Ene forskjellen jeg gjorde i natt var å pakke han godt inn i et fleeceteppe så han ikke fikk sprelle så mye med beina (de har en tendens til å bli plassert mellom sprinklene i senga) og så tok jeg bort dyna. Kanskje dyna er for varm for han? Vi har 22 grader på soverommet om natta for tiden. Har en sånn babysovepose ting fra storebror som jeg ikke har prøvd på Daniel enda, skal prøve den i natt og se om det vil fungere.

her er det eneste som fungerer for å få nattero samsoving! Sov dårlig med henne i senga i starten men nå er jeg så vandt til det at det er ikke noe problem :) ...og så slipper man å våkne skikkelig når man skal amme, bare å slenge ut puppen ;)

Har litt samsoving om morningen, men vil ikke lære han til å sove for mye i vår seng. De få gangene storebror kommer inn i senga vår har jeg ikke nubbesjangs å få sovet. Er armer og bein over alt!

sålenge hun lukter puppen vil hun visst kun ligge heeelt inntil for å sove o_O

Her så samsover jeg også m Emmeth etter kl 03.00 på natta sånn ca:) Sover alene inntil da:) Han er så glad i puppen på natta:p

Back
Topp