Sniker meg forsiktig inn

m0lly

Flørter med forumet
Hei alle sammen,

Så kjekt å ha en slik gruppe for å lette litt på trykket til andre i samme situasjon fremover! Måtte alle spirene holde til August<3

Selv har jeg hatt litt av noen dager nå.. Det startet med kjempesvak positiv 10 dpo, litt sterkere positiv 11 dpo, like sterk 12 dpo, og svakere igjen i morges 13 dpo.. Har også svidd av 4 digitale tester de siste dagene som har vist "ikke gravid". Leste meg opp og ned gjennom forumet her og la ut bilder under <vi som prøver>, og konkluderte egentlig med at dette var kjemisk. Klarte ikke helt å stole på den testen i morges som var så mye svakere, så tom en ny nå nettopp som var mye sterkere igjen (litt sterkere enn i går også vil jeg si). Hadde igjen en digital som jeg bestemte meg for å prøve nå og den viste Gravid 1-2 uker! Det tar jeg som et godt tegn, da det vil si at HCG stiger og ikke synker iallefall:D Så da krysser jeg fingrene for at lillegull holder seg fast frem til August<3

Dette blir vår nr. 3 og mest sannsynlig siste. Så dette svangerskapet skal NYTES:) Foreløpig termin 27. August.
 
Gratulerer og velkommen hit. :)
 
Gratulerer. Dette er også min tredje og mest sannsynlig siste ungen. Så håper nå at de holder seg hele veien.
 
Gratulerer og velkommen :)

Tredje og siste her også
 
Gratulerer!
 
Gratulerer så mye! :Heartred
 
Gratulerer!
 
Tusen takk for alle gratulasjoner! Dessverre har ikke testene mine blitt noe sterkere. Er i dag 16 dpo og veldig svak strek... Har nå hatt svake streker i 1 uke som ikke blir noe særlig sterkere. Har legetime nå kl. 10.30, så får se hva vi finner ut av der.. Krysser fingrene for et mirakel:(:(
 
Tusen takk for alle gratulasjoner! Dessverre har ikke testene mine blitt noe sterkere. Er i dag 16 dpo og veldig svak strek... Har nå hatt svake streker i 1 uke som ikke blir noe særlig sterkere. Har legetime nå kl. 10.30, så får se hva vi finner ut av der.. Krysser fingrene for et mirakel:(:(
Håper alt viser seg å være helt som det skal. :Heartred
 
Tusen takk for alle gratulasjoner! Dessverre har ikke testene mine blitt noe sterkere. Er i dag 16 dpo og veldig svak strek... Har nå hatt svake streker i 1 uke som ikke blir noe særlig sterkere. Har legetime nå kl. 10.30, så får se hva vi finner ut av der.. Krysser fingrene for et mirakel:(:(
Håper alt gikk fint, Lillemeg1! :Heartred
 
Håper alt gikk bra hos legen! Velkommen hit :smiley-angelic003:Heartred
 
Back
Topp