Sniker meg forsiktig inn hit :-)

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
:angelic::angelic::angelic:Jeg håper at jeg skal bli her sammen med dere. :) har, dessverre, opplevd 2 SA og 1 MA og håper at det skal gå bra denne gangen.:Heartred

jeg er 38 år gammel og kommer fra Trøndelag. Har to jenter fra før på 12 og 10år.
Håper å nyte tiden her sammen med dere :)
 
:angelic::angelic::angelic:Jeg håper at jeg skal bli her sammen med dere. :) har, dessverre, opplevd 2 SA og 1 MA og håper at det skal gå bra denne gangen.:Heartred

jeg er 38 år gammel og kommer fra Trøndelag. Har to jenter fra før på 12 og 10år.
Håper å nyte tiden her sammen med dere :)
Velkommen hit og gratulerer så mye :Heartred
 
Gratulerer og velkommen hit :Heartred
 
Gratulerer og velkommen :Heartpink
 
Velkommen hit og gratulerer! Krysser fingrene sammen med deg :happy:
 
Gratulerer og velkommen ❤️
 
:angelic::angelic::angelic:Jeg håper at jeg skal bli her sammen med dere. :) har, dessverre, opplevd 2 SA og 1 MA og håper at det skal gå bra denne gangen.:Heartred

jeg er 38 år gammel og kommer fra Trøndelag. Har to jenter fra før på 12 og 10år.
Håper å nyte tiden her sammen med dere :)
Velkommen til oss. Krysser fingre og tær for deg ☺️
Lenge siden du hadde sa og MA?
37 år her selv ☺️ og en gutt på 17 år hadde en MA i august ☺️
 
Gratulerer ❤ så krysser vi alt vi har for at frøet klenger seg fast inni der :love7
 
Velkommen til oss. Krysser fingre og tær for deg ☺️
Lenge siden du hadde sa og MA?
37 år her selv ☺️ og en gutt på 17 år hadde en MA i august ☺️
Jeg hadde først en SA i feb, MA i juni og en ny SA i sept. :-( Så null problem med å bli gravid, men veldig kjipt at det skjer. :-( får bare håpe at denne gangen går det veien. :)

håper det går veien for deg også:Heartred moro at det er flere som er litt oppi åra her da :D
 
Back
Topp