Sniker meg forsiktig inn her..

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Flere positive tester i helga. Skulle egentlig hatt mensen først i morgen. Har prøvd siden august, og hadde egentlig tenkt å hoppe over for å unngå desemberbarn, men tenkte etter hvert at det var en TEIT grunn - Nå kjenner jeg at desemberbarn er heeeelt magisk <3

Flere positive tester i helga. Skulle egentlig hatt mensen først i morgen. Har prøvd siden august, og hadde egentlig tenkt å hoppe over for å unngå desemberbarn, men tenkte etter hvert at det var en TEIT grunn - Nå kjenner jeg at desemberbarn er heeeelt magisk <3

Gratulerer :) enig er litt typisk med desemberbarn. Men her i huset overskygges det:) for jeg er så glad jeg ble gravid.

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer så mye :Heartred

Gratulerer! Det klaffer noen ganger når det minst passer :happy: jeg har Desember barn ifra før og det er veldig koselig :)

Gratulerer :D jeg har også ikm i morgen, men mange positive tester bak meg denne uka!

Gratulerer :)

Yaaay! Gratulerer!! Jeg har også prøvd siden august (og mistet to ganger på veien). Ikke nok med det, har allerede ett desemberbarn (og er et selv) - dette blir stas<3

Yaaay! Gratulerer!! Jeg har også prøvd siden august (og mistet to ganger på veien). Ikke nok med det, har allerede ett desemberbarn (og er et selv) - dette blir stas<3
Så gøy! Jeg har og Desember barn!

Back
Topp