Sniker meg forsikig inn her

Bambii

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Er bare 12 dpo men fikk 1-2 på digital 10 dpo og testene og symptomene stiger i takt så har begynt å tro litt på det selv :rolleyes::Heartpink

Jeg er 29 år og har ønsket meg barn siden jeg var 20, dette er min første positive test noensinne :happy093
 
Gratulerer så mye :Heartpink og velkommen :D
 
Så koselig, Bambii! Har fulgt dagboka di litt av og på, og så gøy at det endelig har klaffa for dere :D Krysser fingrene for at den henger med helt til termin ❤️
 
Fantastisk! Endelig! Gratulerer så masse! :Heartbigred:HeartbigredDette blir gøy :D
 
Er bare 12 dpo men fikk 1-2 på digital 10 dpo og testene og symptomene stiger i takt så har begynt å tro litt på det selv :rolleyes::Heartpink

Jeg er 29 år og har ønsket meg barn siden jeg var 20, dette er min første positive test noensinne :happy093

Gratulerer så mye! Håper den sitter inne til termin <3
 
Oi, så utrolig spennende!! :happy: Gratulerer så mye med positiv test. Husker spenningen selv. Man vil bare rope det ut til hele verden :Heartred
 
Oi, så utrolig spennende!! :happy: Gratulerer så mye med positiv test. Husker spenningen selv. Man vil bare rope det ut til hele verden :Heartred

Tusen takk:Heartpink Jaa jeg bare tenker hvordan kan man vente 12 uker (!!) med å fortelle det til familien og venner :hilarious::p
 
Back
Topp