Sniker litt

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
..fra november og tenkte jeg skulle si hei, siden snikere jo kan være litt skumle :p

Jeg har termin 17 november, og dette blir tredje barnet. Nå har begge mine kommet til termin, men man vet jo aldri. Nr 3 kan jo like gjerne være en luring. :)

Så..hei! :D Dere virker som en hyggelig gjeng og jeg blir nok å fortsette å snike litt. :p

Jeg er forøvrig 35 år født og oppvokst i Tromsø. Jeg har to døtre fra tidligere og venter en gutt denne gang. Lykkelig gift, bæremamma, vegetarianer og prøver å være litt bevisst på miljø. :)

Ønsker dere alle en fin, fin kveld. :)

Hei på deg :)
Du må bære snike du, man vet jo aldri når de små bestemmer seg for å se ut ;)

Snik ivei du :D ser ut som at du allerede har lagt igjen litt nyttige tips. Det som er så greit med dere som har flere barn. Dere har mye nyttig informasjon til oss førstegangsfødende :)

Ja, her er det bare å snike ;)
Hei på deg! :)

..fra november og tenkte jeg skulle si hei, siden snikere jo kan være litt skumle :p

Jeg har termin 17 november, og dette blir tredje barnet. Nå har begge mine kommet til termin, men man vet jo aldri. Nr 3 kan jo like gjerne være en luring. :)

Så..hei! :D Dere virker som en hyggelig gjeng og jeg blir nok å fortsette å snike litt. :p

Jeg er forøvrig 35 år født og oppvokst i Tromsø. Jeg har to døtre fra tidligere og venter en gutt denne gang. Lykkelig gift, bæremamma, vegetarianer og prøver å være litt bevisst på miljø. :)

Ønsker dere alle en fin, fin kveld. :)
Hei, og takk for sist;-) (desember 14:-D) Velkommen :-) ❤ Hvordan går det med deg og dine?

Hei, og takk for sist;-) (desember 14:-D) Velkommen :-) ❤ Hvordan går det med deg og dine?
Joda det humper og går. Dagene er hektisk, men da er det ekstra deilig å kunne sette seg ned å slappe av. :)
Formen min er bedre enn sist heldigvis og jeg går til jordmor for å få bukt med fødselsangsten etter at T kom så innmari fort. :/
Men nå merker jeg at dette er tredje. Kynnereeeeee *synger* :p
Reise seg, gå mer enn 5 meter, snu seg i senga. Hahaha.

Enn med dere? :) Hva er nytt siden sist <3

Hei på deg :)
Du må bære snike du, man vet jo aldri når de små bestemmer seg for å se ut ;)
Nettopp :) Selv om oktober hadde vært bittelitt tidlig så drømmer jeg om rett til barnehageplass før poden fyller 2 :p

Snik ivei du :D ser ut som at du allerede har lagt igjen litt nyttige tips. Det som er så greit med dere som har flere barn. Dere har mye nyttig informasjon til oss førstegangsfødende :)
Er det flertall av førstegangs her? :)
Det gjør jo ingen ting. Her er vi alle kvinner og mødre og hver erfaring vi har i bagasjen teller og kan plutselig være verdifull enten man venter på sitt første eller sitt ørtende barn. :)
Mitt beste råd, stol på kroppen din, den er din beste venn for den kjenner deg og reagerer deretter ;)

Er det flertall av førstegangs her? :)
Det gjør jo ingen ting. Her er vi alle kvinner og mødre og hver erfaring vi har i bagasjen teller og kan plutselig være verdifull enten man venter på sitt første eller sitt ørtende barn. :)
Mitt beste råd, stol på kroppen din, den er din beste venn for den kjenner deg og reagerer deretter ;)
Litt usikker på om vi er i flertall, men føler vi er det. Kan være det at vi vises mest fordi vi har så mange spørsmål :p

Litt usikker på om vi er i flertall, men føler vi er det. Kan være det at vi vises mest fordi vi har så mange spørsmål :p

Er vel kanskje det at det er flere av oss førstegangs som er mer aktive her inne ja :P Er jo en god del som var her inne i starten som ikke er særlig aktive lengre.

Back
Topp