Sniker litt....*Oppdatert!*

MittAndre <3

Elsker forumet
Tok en POSITIV test ikveld!!! Klarer ikke helt og forstå det da det er veldigveldig tidlig!!! Men jeg skal teste igjen imorgen tidlig og håperhåperhåper den også er positiv!!! Jeg vil så gjerne inn her sammen med dere jenter! Så jeg ønsker meg at den bittebittelille spira skal klamre seg fast!!!! Hvis den er der...

Måtte bare få det ut en plass....håper vi "skravles" masse snart!

Lykke til videre i sv.skapet!

Stor klem fra ei veldig lykkelig, forvirret jente! ;)

Jeg er GRAVID!!!! Kan ikke tro det, men tok enda en igår kveld som var positiv og to idag tidlig! Det må jo bety at jeg er gravid! Fryktelig tidlig enda, så jeg innser at mye kan skje, men likevel!!!! Jeg er så glad!!! :-D Her er CB digital testen min:

Jeg ser på tickeren din at det er 5 dager til du skal teste. Jeg fikk positiv test 4 dager før så det er jo fullt mulig å få positiv test tidlig!

Krysser fingrene for deg å ønsker deg lykke til så skravles vi ;)

Oi!! Gratulerer! Så spennende. Håper det blir positiv i morgen og :)

Tusen takk for gode ord!!! Jeg er så spent!!!! Håper vi skravles masse mere snart!! ;)

Med gravid 2-3 uker så betyr det vel 4-5 uker og ikke så spesielt kort og for tidlig å teste..? Jeg er vel ikke den som skal uttale meg for kraftig om disse ukesindikatorene, men trodde man skulle legge til 2 uker for å komme opp i "svangerskapsukene" :)

Gratulerer så mye og velkommen til oss skal du være i alle fall :)

blåkanin skrev:
Med gravid 2-3 uker så betyr det vel 4-5 uker og ikke så spesielt kort og for tidlig å teste..? Jeg er vel ikke den som skal uttale meg for kraftig om disse ukesindikatorene, men trodde man skulle legge til 2 uker for å komme opp i "svangerskapsukene" :)

Gratulerer så mye og velkommen til oss skal du være i alle fall :)

Takk for det!!! :)
Ble litt overrasket selv over at den sa 2-3 uker som, som du sier, betyr 4-5 uker. Men jeg har hatt lengre sykluser enn 28 dgr de siste 5 månedene og ikke regelmessige, derfor er det litt vanskelig å stole på ukesindikatoren. Den går vel ut ifra at jeg har syklus på 28 dgr.
Uansett, så finner jeg vel ut hvor langt jeg er på vei etterhvert! Skal til legen i slutten av september, satser på jeg ikke ser noe til blødning før den tid og at hun kan se hvor langt jeg er på vei :)

Gratulerer og velkommen

jeg fikk posetiv test 7 dager før ikm haha...

skal ta ukeindikator på lørdag.. hvor høyt kan den vise egentli?

LykkeMamma skrev:
Gratulerer og velkommen

jeg fikk posetiv test 7 dager før ikm haha...

skal ta ukeindikator på lørdag.. hvor høyt kan den vise egentli?

Takk for det
3+ er det høyeste den kan vise og da er du alt over 5 uker på vei.
Så godt å høre at andre også har fått positiv test tidlig! Nå krysser jeg fingrene for at vi fortsetter å være her!!! :) Lykke til med ukeindikatoren på lørdag

Gratulerer så mye.
Må ha hatt ganske tidlig EL du da.
Velkommen inn til oss :-)

babymama81 skrev:
Gratulerer så mye.
Må ha hatt ganske tidlig EL du da.
Velkommen inn til oss :-)

Tusen takk! :) Ja, jeg aner ikke hvordan dette kan gå an, men kanskje jeg hadde tidlig EL ja...aner ikke. Men jeg har aldri vært regelmessig (unntatt når syklusen ble styrt av p-piller), så jeg håper dette stemmer. Jeg kan da umulig ha tatt 4 tester og fått positivt resultat på alle 4, og ikke være gravid??? Nei, jeg velger og tro at dette stemmer og tar en dag av gangen..

Gratulerer med positiv test og velkommen inn hit :) kan aldri forstå annet enn at du er gravid iallfall :)

Tusen takk for det!  Og gratulerer til deg også!

Gratulerer så masse :) Jeg fikk også positiv test tidlig. Var 3+2, og det går bra enda ihvertfall.

galas skrev:
Gratulerer så masse :) Jeg fikk også positiv test tidlig. Var 3+2, og det går bra enda ihvertfall.

Herlig å høre!!! Gratulerer til deg også! Vi får håpe de klorer seg fast

Gratulerer så masse :) Herlig er det!!

Sandrine skrev:

Jeg ser på tickeren din at det er 5 dager til du skal teste. Jeg fikk positiv test 4 dager før så det er jo fullt mulig å få positiv test tidlig!

Krysser fingrene for deg å ønsker deg lykke til så skravles vi ;)

signerer :)
vi fikk positiv test 6 dager før IKM, så det er virkelig mulig!

Back
Topp