Lykke<3
Forelsket i forumet
I går kl 09 på morgenen gikk vannet med et sjokk, dro inn til sykehuset noen timer senere og fikk litt regelmesinge nedpress etter vært.. fikk beskjed om å gå rundt i byen å se om det tok seg opp.. Det ble bare litt mer nedpress, så fikk akupunktur i 21tiden på kvelden får å se om det fikk fart på sakene.. men det gjore ikke det, det dabbet mer av i stede... Men det hva deilig å sove i natt og det er ikke lenge til jeg får møte lille jenta mi uansett, blir satt i gang i halv 8 tiden pga infeksjons faren når vannet har gått.. åååh som jeg gleder meg til å få henne opp på brystet og kose med hun <3 håper ikke fødselen ikke drøyer seg lenge!!! Ønsk meg lykke til jenter
Jeg hadde foresten tenkt til å reise en tur hjem med tog til sørlandet i går å besøke familien i helga, hva helt sikker på hun skulle komme rundt termin Må si jeg er UTROLIG gla for at vannet gikk såpass tidlig å hjemme og IKKE på toget hahaha.. da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort 3t tog tur.. som jeg ser i dag, så hadde jeg kommet meg fint tilbake da ^^, men ikke godt å vite der å da.. Det hadde vært kjipt hvis det gikk på toget, vannet fossa jo ut flere ganger så ikke noen tvil på at det gikk!!! Vanlig nattbind holdt ikke fant jeg fort ut av måtte bruke baby bleie først.. hahaha....
Er 37+3 i dag
Såå utrolig å tenke på at jeg ser henne snart <3 føles så uvirkelig!!!
Jeg hadde foresten tenkt til å reise en tur hjem med tog til sørlandet i går å besøke familien i helga, hva helt sikker på hun skulle komme rundt termin Må si jeg er UTROLIG gla for at vannet gikk såpass tidlig å hjemme og IKKE på toget hahaha.. da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort 3t tog tur.. som jeg ser i dag, så hadde jeg kommet meg fint tilbake da ^^, men ikke godt å vite der å da.. Det hadde vært kjipt hvis det gikk på toget, vannet fossa jo ut flere ganger så ikke noen tvil på at det gikk!!! Vanlig nattbind holdt ikke fant jeg fort ut av måtte bruke baby bleie først.. hahaha....
Er 37+3 i dag
Såå utrolig å tenke på at jeg ser henne snart <3 føles så uvirkelig!!!