Sniker litt innom igjen!

tulletutt

Flørter med forumet
For de som fikk det med seg, så hadde jeg termin 18.Juni 2013. Og var på ordinær ul 17.Januar og det ble påvist at jenten min hadde en alvorlig sykdom og ikke ville klare å overleve utenfor livmoren. Fødte jenten min normalt 21.Januar, uke 19+1. Bare 170g og ca.21 cm lang. Hun var helt nydelig.

Det jeg lurer på er om det er fler her inne som mistet så sent at fødselen måtte settes i gang og fødes normalt?

Håper dere andre jenter her har det bra med babyene deres <3

Hei.. Jg vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. Så utrolig trist at dere måtte oppleve dette.. Jg har ikke mistet så sent i svangerskapet selv, så kan ikke forstå hvordan dere har det... Ta vare på dere selv og lykke til videre:)

Så utrolig leit å høre.... Jeg har aldri opplevd å miste- det må være helt forferdelig! Jeg håper at du snart får oppleve å få et friskt barn.... Ønsker deg alt godt!

Har aldri opplevd å miste, og håper jeg slipper det.. Høres grusomt ut :( Går det bra med deg? Har du et godt nettverk rundt deg? Klem..

Heisann. Koselig at du stikker innom, tross den triste opplevelsen du har hatt.

har heldigvis ikke opplevd det, håper du finner noen å snakke med om det <3

Har du prøvd forumet" vi som har mistet"

Ønsker deg alt vel og masse lykke til videre. Håper du sitter fort med en spire i maven igjen.
God klem til deg-

Veldig trist å lese at dere måtte ta det umenneskelige valget:( Var der selv i november-11:( Smerten er ubeskrivelig!

Håper du har godt nettverk rundt deg og at du får pratet om det!

Hvis du vil kan du sende pm, så skal jeg prøve så godt jeg kan å svare.

Mange klemmer fra en englemamma til en annen<3

Mamma til 3 på jorden og en i himmelen <3

Hei. Husker selvfølgelig dere. Hvordan er det med dere?
Utrolig trist at noen må oppleve slike ting.
Gå inn på vi som har mistet forumet, der finner du mange i din situasjon.

Håper alt står bra til med dere<3 har ikke ord.. Ønsker dere alt godt:) klem

Tusen takk for gode ord :)

I dag er det 5 uker siden, og vi har deg egentlig greit. Vi lever livet våres som om det ikke har skjedd, kan ikke annet siden vi har en jente på 2 år. Jeg har hatt min 2 dag på jobb siden det skjedde og det går bra :)
Jeg har dager som er tyngre enn andre. Nå er jeg inni i en dårlig periode, men jentungen hjelper så sinnsykt på. Og vi skal absolutt prøve igjen :)
Nå venter vi bare på brev om at urnen er satt ned, da blir det en ny sorgprosess. Vi tar dag for dag og sørger når kroppen vil. Men ja, det er sinnsykt tøft, men vi MÅ holde motet og humøret oppe selvom. Vi har heldigvis ett godt nettverk rundt oss. Besteveninnen min mistet sin gutt i uke 38, så det er veldig godt å ha hun <3

Håper å komme inn i ett babyforum igjen <3

Huff, kan ikke klare å sette meg inn i hvordan du har det. Har aldri opplevd det selv. Så utrolig meningsløst.
Sender over en klem, og ønsker deg lykke til videre!

Back
Topp