Sniker litt inne her:)

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Føreste gangen jeg skriver på et terminforum før jeg vet om jeg er gravid!

Forrige fredag: Plutselig sommerfugler i magen og feelingen av at jeg er gravid!
Lørdag:Murringer og stikking + ekstreme mengder luft i magen=mamma bukse og store gensere!
Søndag: Murringer,stikkingen og noe strekking, kvalmen kom også snikende på kvelden
Mandag og tom i dag: Kvalm og litt murringer. Ble til og med plutselig super kvalm å jobben min i går. Har i grunn ikke lyst til å jobbe i dag,men må vel prøve meg litt.

Så nå venter jeg på tester i posten og er egentlig hellig overbevist om at jeg er gravid!

Skummelt å være så sikker da blir skuffelsen så stor om man ikke skulle være det:/

Hehe, kjenner meg veldig igjen her. Vet heller ikke om jeg er gravid eller ikke enda, men føler på meg at jeg er det. Fryktelig nedtur hvis ikke, i alle fall...
Lykke til, håper magefølelsen din er riktig!!!

Jeg vet heller ikke om jeg er gravid, men har også en sterk følelse på det! :)
Har ikm på mandag, så håper det kan bli positiv test snart! :)

Krysser fingrene for oss jenter!

Krysser fingrene for at testen blir positiv da

Shanett skrev:
Krysser fingrene for at testen blir positiv da

Krysser fingre for deg!!!

Krysser fingerene! Her er det plass til mange fler 

Håper du har rett! Jeg hadde også ganske sterk følelse over å være gravid, visste nesten at testen kom til å bli positiv.

Har ikm i dag og to blendahvite tester:( Kvalmen ga seg på torsdag,kunn murringene som var igjen. Nå har kvalmen kommet litt sigende igjen i kveld,men tar ikke det som noe tegn... Lurer på om jeg skal teste igjen i morgen tidlig om ikke tr har dukket opp.
Har så lyst på oktobergull nr 2:)

Har jo 2008 og 2010 barn fra før av så da syns jeg at det må bli 2012 nå:))

Back
Topp