Sniker litt igjen jenter

stjernebarnet

Elsker forumet
VEt ikke om dere husker meg, var ikke her så lenge dessverre...men nå...

...er jeg gravid igjen! Er veldig tidlig og det er jo fare for at det som skjedde sist kan skje igjen, men jeg klarer ikke å holde meg. har egentlig ikm i morgen, men MÅTTE teste i dag og da lyste gravid mot meg!! Håper alt står bra til med dere jenter og at det ikke var flere etter meg som måtte ta farvel..

GRATULERER :):) lykke til, håper virkelig at spiren klorer seg skikkelig fast denne gangen :)

ååååå så herlig. Unner dere dette SÅ mye !!! Gratulerer med nye lille spiren, må den KLORE seg fast i 9 mnd.

Åhhhh, så moro!!!![:D][:D][:D]
Gratulerer så mye, snuppa!!!

Så bra! Gratulerer! Denne gangen er det din tur!!!

Gratulerer så mye med den lille spiren!!
Krysser fingrene for at den klorer seg fast denne gangen

Så klart husker jeg deg[:)] Og gratulerer så masse med en ny graviditet[:)] Denne gangen vil det gå kjempe bra[:)] Lykke til og kos deg i svangerskapet[:)]

ORIGINAL: FruStina

ååååå så herlig. Unner dere dette SÅ mye !!! Gratulerer med nye lille spiren, må den KLORE seg fast i 9 mnd.

Signerer denne [:)]

ORIGINAL: FruStina

[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Så klart husker jeg deg[:)] Og gratulerer så masse med en ny graviditet[:)] Denne gangen vil det gå kjempe bra[:)] Lykke til og kos deg i svangerskapet[:)]

Så koselig [:D] Har forstått at det er flere tidligere januarjenter med ny termin i februar/mars så du får godt selskap også [;)]. Lykke til framover! 

Back
Topp