Sniker litt i køen :)

Vonna

Blir kjent med forumet
Hei,

Har egentlig termin 26,02,2013.. Men Vannet gikk på nyttårsaften.
uke 32+2 - Ligger enda på sykehuset og venter på veer.. HVOR BLIR DEM AV ?????

Blir satt igang senest 14.01, det er faktisk en hel uke til. :S kjenner jeg begynner å bli litt utolmodig nå..

Har lyst å få i gang fødselen min:)

har fått lungemodnings sprøyter og k vitaminer, så alt er klart for henne :)

Noen som har noen forslag ?

Må nok bare vente.. Her er jeg to dager på overtid, og skal på overtidskontroll samme mandag.. :) Prøvd alt av kjerringråd i desperasjon, men det nytter nok ikke. Tenk at du egentlig skulle ha ventet i nesten to mnd til!

oisann, 2mnd før tiden! Masse lykke til, håper fødselen starter av seg selv! :)

Er 33+2 nå, så nærmer meg 34 med storm skritt..:D Men dagene her på sykehuset blir så ekstremt lange :s

Er nok lurt å vente lengst mulig for hennes del. Ingen burde ønske seg en prematur unge. Så smør deg med toldmodighet. Kanskje vi havner på sykehuset samtidig. Jeg skal inn på torsdag. Du ligger vel på Tønsberg?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg ligger på tønsberg ja. Er ikke det at jeg ønsker meg prematur unge, men hun er klar til å komme og jeg er en smule lei av dette stedet, er ikke noe annet en det. Vet hun har det best i min mage og prematur blir hun uansett.. Blir satt igang om en uke.. Så lenge henne har det bra, så holder jeg ut :)

• Liker
Reactions: jc
Skjønner at det blir kjedelig og at tiden går sakte for deg. Men håper du holder ut lengst mulig, selv om du har fått lungemodning.
Lykke til iallefall :-)

Skjønner at det blir kjedelig og at tiden går sakte for deg. Men håper du holder ut lengst mulig, selv om du har fått lungemodning.
Lykke til iallefall :)

Takk skal du ha :) jeg holder ut ja :D

• Liker
Reactions: jc
Ja, hold ut så lenge som mulig, for hennes del. Jo lengre hun er inni deg, jo bedre er det for henne. Gled deg til du får hilse på henne :)

I svangerskapet teller hver uke og dag:-) inntill helt på slutten da:-P men lykke til. Håper alt går bra.

Uff, det høres veldig kjedelig ut men plutselig er dagen der og du lurer på hvor tiden ble av :) masse lykke til :)

Åh føler med deg, det å ligge på sykehus er dritt kjedelig! Lykke til når hun bestemmer seg for og komme :)

Skjedd noe mer? Husk og oppdater oss her på forumet hvis du har flst da;-)

Det sies at for premature barn så regner man at for hver ekstra dag de er inne i magen, så sparer man tre dager på nyfødtintensiven, så det er absolutt best å være innabords så lenge som mulig! (Så lenge du ikke får infeksjon, noe som er en reell fare ved tidlig vannavgang) Så hold ut, vit at i det lange løp har babyen best at å være der den er og at dere slik får mindre sykehustid sammenlagt!

Back
Topp