Sniker litt her også jeg..

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Etter å ha vært på tidlig ul på mandag så ble jeg satt noe tilbake, så nå har jeg termin i mndskiftet feb-mars. Menstermin er 21.feb, men i påvente av en mer sikrere termin etter ordinær ul, så kommer jeg sikkert til å henge litt her også :)

Har to barn fra før på 6 og 3 år, og har mistet to ganger i vinter, en sa og en ma. Stoler ikke helt på at dette svangerskapet kommer til å gå bra heller, ettersom at jeg har mye menssmerter, men etter å ha sett et lite bankende hjerte, så går dette kanskje bra alikevel :) Uansett, kommer til å snike mest nå i begynnelsen, til jeg vet mer hvordan dette går :)
So, be gentle with me :)

Velkommen hit som sniker, håper du kommer for fullt litt senere :-) Så deilig å ha sett hjerte banke da, det er jo et meget godt tegn. Går nok bra denne gangen skal du se! :)

Velkommen skal du være :) Jeg er også sniker, men på april forumet. Jeg har menstermin 28. mars, og av erfaring vet jeg at ny termin blir i begynnelsen av april

Er kjekt å ha en fot i hver, så er man sikker på at man kjenner noen ihvertfall :)

Back
Topp