Sniker litt her jeg...

Lever i spenning

Forelsket i forumet
Håper på en spire.. 4 dager siden ikm og to svakt positive tester (etter 30 sek). Fant ikke clearblue, så brukte en annen type. Har en digital liggende, men venter noen dager til.. hehe.. Vil da ha termin 25.mars, men skal forberede meg på å gå over og kanskje havne her.

Fikk 11 dager før termin sist, men var forberedt på å gå minst to dager over termin. Det var faktisk en veldig god strategi for meg. Jeg var ikke kjempe lei på slutten, var veldig aktiv vasket hus, hjalp til med oppussing på loft, malte barnerom med sens-maling, luket bed osv. Den dagen jeg fikk rier, hadde jeg egentlig planer om at det skulle gi seg i løpet av ettermiddagen. Men de ble bare sterkere. Tok litt tid før jeg skjønte at det faktisk var fødsel på gang. Håper dette svangerskapet blir like fint

Flere med tanker om svangerskapet?

Har foreløpig termin 29. mars, men tror den kommer til å bli noen dager tidligere, men som deg så stiller jeg skallen inn på at jeg går noen dager over, sist gikk jeg fem dager over.

Jeg var i kjempe form sist, hele svangerskapet, og hadde en hurtig og fin fødsel - håper på reprise denne gangen... Men sliter allerede med mye kvalme og det hadde jeg ikke i det hele tatt sist.

Det er bare å vente og glede seg, dette er akkurat som været, vi kan ikke bestemme noe :):)

Nei, uheldigvis kan vi ikke bestemme noe.. Eller jo, vi kan bestemme hvem som skal være med på fødselen.. hehe.. emoticon  Jeg har ingen spesielle plager enda.. Var litt kvalm noen uker sist, men det var ikke noe kjempe kvalme.. Mener det startet rundt uke 6-7, så vi får se hva som skjer denne gangen.

La oss håpe spirene vokser seg store og sterke, og at svangerskapet blir lett og ledigt..

Gratulerer med spirer begge to

8 dager igjen til testing for min del..

Masse lykke til med testing!! Krysser fingrene for at spiren sitter

Back
Topp