sniker litt her inne :-)

Katzilla87

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Er bare inne og sniker da denne testen viste seg i dag! Men tenker og ta en til bt imorgen og en cbd ila helgen, hvis jeg ikke sprekker og gjør det i kveld alt :angelic:

Krysser alt jeg har for at det stemmer. Siden jeg måtte melde meg ut av september for snart 4 uker siden :nailbiting:

Vedlegg

• 20160311_064708~2.jpg
    20160311_064708~2.jpg
    380,6 KB · Visninger: 51
Er bare inne og sniker da denne testen viste seg i dag! Men tenker og ta en til bt imorgen og en cbd ila helgen, hvis jeg ikke sprekker og gjør det i kveld alt :angelic:

Krysser alt jeg har for at det stemmer. Siden jeg måtte melde meg ut av september for snart 4 uker siden :nailbiting:
Ser lyst ut dette :D lykke til uansett :D

Sniker fra september :) gratulerer så mye! Den skår nok ut i kveld ja! Fin strek ;)

Fin test det der :)
Regner med at du vil få flere positive tester :)

Ja ser at den er positiv:smiley-ashamed004 kan bare ikke tro det!

Ska vente til imorgen tidlig med cbd, men måtte jo ta en til billigtest når jeg kom hjem ;)

Håper denne sitter helt til november!

Vedlegg

• 20160311_175705~2.jpg
    20160311_175705~2.jpg
    371,1 KB · Visninger: 28
Yaaa. syns med denne testen kan vi offisielt si: Gratulerer og velkommen! Krysser fingrene for at den klamrer seg fast til november hos alle nå :)

Back
Topp