Sniker litt... Erfaringer noen?

Selthe

Blir kjent med forumet
Hei jenter
icon_smile.gif
jeg kommer egentlig i termingruppa etter dere, men har et spørsmål til dere som er noen uker lengre på vei enn det jeg er..

Jeg er plaget med smerter/ubehag i magen, nesten som sting/hold i siden. Smerten er lokalisert i høyde med navlen, men ca 10 cm til høyre..
Jeg tenkte først ligamentsmerter, men de skal vel være lavere?

Er dette noe dere har opplevd? Ikke noe skummelt håper jeg?

(Er 5+4 idag)

Hei jenter
icon_smile.gif
jeg kommer egentlig i termingruppa etter dere, men har et spørsmål til dere som er noen uker lengre på vei enn det jeg er..

Jeg er plaget med smerter/ubehag i magen, nesten som sting/hold i siden. Smerten er lokalisert i høyde med navlen, men ca 10 cm til høyre..
Jeg tenkte først ligamentsmerter, men de skal vel være lavere?

Er dette noe dere har opplevd? Ikke noe skummelt håper jeg?

(Er 5+4 idag)

Heisann! :)
Fra jeg var 4+0 til 6+0 ca, så hadde jeg veldig mye luftsmerter. Det kan kjennes nesten ut som tidvis sterke menssmerter, eller sting i magen ja.. Det kan kjennes ganske fælt ut, men luftsmerter kan gjøre veldig vondt (litt lignende som hvis du har skikkelig magasjau/omgangssyke)..
Akkurat det du skriver om at du har vondt til høyre for navlen (hvis det kun er lokalisert der og ingen andre steder), minner meg mer om hva jeg kjente ved akutt blindtarmbetennelse (som jeg hadde for maange år siden). Men tviler jo litt på at det skulle være det da.. Da vil du jo også få feber.

Ligamentsmerter bruker ikke å være så veldig smertefulle så tidlig i svangerskapet, trodde jeg, men det kan jo selvsagt gi noe smerter og ubehag. Luftsmerter er mye mer sannsynlig, noe som stemmer med at smertene ligger høyere opp.

Tusen takk for svar:-)<3

Smertene har gitt seg, ingen blødninger, og alle andre symptomer er fortsatt på plass, så da skal jeg prøve å roe med litt ned og ikke overtolke alt fremover:p hehe

Du er ikke alene om disse smertene, heldigvis er det ikke noe farlig slim jeg også var redd for.

Sikkert bare luft, ikke no farlig men vondt og ubehagelig. Lykke til!

Back
Topp