sniker inn et spørsmål:)

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Gratulerer til alle her inne :D I påvente på TR eller positiv test så grubler man seg jo ihjel! så mitt spørsmål til dere :
Hvor mange dpo var du da du startet å teste?? og når ble den event positiv?? :)

Testet første 27 dpo med svaaak svaak positiv. Morgenen 28 dpo var den en del sterkere å har bare blitt sterkere siden [emoji7]

Gratulerer til alle her inne :D I påvente på TR eller positiv test så grubler man seg jo ihjel! så mitt spørsmål til dere :
Hvor mange dpo var du da du startet å teste?? og når ble den event positiv?? :)
Begynte ALTFOR tidlig...rundt 6 DPO:knegg:
Testet hver dag etter det,tester endalaughing6 Men det er fordi jeg ikke klarer helt å skjønne det..og vil gjerne se sterke streker,da jeg hadde kjemisk for ikke så lenge siden..
Fikk ikke positiv før 10 DPO og den var svaaaaaaak ...:)

Tror jeg begynte å teste 9dpo. Var veldig svak strek da. Og med ultra sensitiv. [emoji28]

Da jeg ble gravid med sønnen min sist fikk jeg ikke positiv test før 12dpo. Denne gangen testet jeg 11dpo, og tok test og fikk negativ. Tenkte det ikke gikk denne måneden heller fordi jeg følte meg ikke gravid heller. Men når mensen ikke kom lørdag for en uke siden, så tok jeg test søndag (16dpo) og fikk positiv strimmel morning og positiv Cb gravid 1-2 på digital på kvelden [emoji2]

Begynte 7 dpo og da var det en suuupersvak strek på tidligtesten, litt sterkere 8 dpo og 9 dpo fikk jeg positiv digital[emoji5]

Testet første 27 dpo med svaaak svaak positiv. Morgenen 28 dpo var den en del sterkere å har bare blitt sterkere siden [emoji7]
27 dpo??? Eller da 27 i syklus?? :smiley-ashamed008

Testet svakt positivt på strimmel 7dpo, litt klarere kvelden 8 dpo, positiv digital 9 dpo :)

Forrige pp testet jeg alt for tidlig og masse, så bestemte meg for å roe det ned denne pp. :angelic: Kom til 10 dpo, da hadde jeg sånn hodepine at jeg måtte teste. Testet strimmel. Svak, men ingen tvil. Dagen etterpå testet jeg med A1 test (om jeg husker rett). Samme, svak men ingen tvil. Testet i dag, 20 dpo og fikk 3+ på CB-test :D
Masse lykke til! Krysser fingrene :)

Back
Topp