Sniker i oktober jeg

Fru. Meadow

Betatt av forumet
September To Remember 2022
Hei,

Jeg har etter egen beregning termin i slutten av sept. men jeg er førstegangs og kan like godt gå over med noen dager og da blir det oktoberbaby! Så jeg håper jeg kan henge litt her inne med dere :)
Jeg er så langt bak de fleste i septembergruppa at jeg føler de nesten er ferdig med graviditeten i forhold til meg :hilarious: mens her og nå er det mange flere i oktobergruppa som jeg er ca like langt på vei med. :joyful:
Så, Hei hei.

Skjønner deg godt, slik ha jeg det med forige følte jeg hang langt etter :') Velkommen hit❤️

Hei,

Jeg har etter egen beregning termin i slutten av sept. men jeg er førstegangs og kan like godt gå over med noen dager og da blir det oktoberbaby! Så jeg håper jeg kan henge litt her inne med dere :)
Jeg er så langt bak de fleste i septembergruppa at jeg føler de nesten er ferdig med graviditeten i forhold til meg :hilarious: mens her og nå er det mange flere i oktobergruppa som jeg er ca like langt på vei med. :joyful:
Så, Hei hei.
Sniker jeg på septembergruppa så kan du snike her :happy: jeg venter nr 4 og har fått før termin de 3 forrige gangene så syns nesten det et rart om jeg skulle gå over tiden denne gangen:p velkommen skal du i hvert fall være :Heartred

Back
Topp