Sniker her jeg

AnneC84

Forumet er livet
For jeg tok en test i dag.

Og den var svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, men det var en strek der! Så håper den blir sterkere og sterkere, og at jeg nå har en spire som sitter.

sier gratulerer jeg da. velkommen hit[:D]

Gratulerer og velkommen hit[:D]

En strek er en strek[;)] Gratulerer[:D]

åh så spennende snuppa!! [:D] sier gratulerer jeg da og gleder meg til å høre om videre testing [:D]

Gratulerer! [:)]

ORIGINAL: SunShin

åh så spennende snuppa!! [:D] sier gratulerer jeg da og gleder meg til å høre om videre testing [:D]
Sign![:D]

Streken kommer bare til å bli sterkere [:D] Velkommen til oss her på februar.

I går fikk jeg svaaak strek med BÅDE billigstrimmel og cb+ (10dpo)

I dag fikk jeg to 100% negative strimler... (11dpo) [:(]

I morgen skal jeg prøve nok en cb.....

Men begynner å tro at:
1. Alle symptomene (hodepine, ømme pupper, store pupper, stikkende pupper, brennende/murrende følelse i livmoren osv osv, akkurat som da jeg var gravid) er kun et resultat av progesteronen jeg går på (lutealfasesvikt).
2. De svake positive var et resultat av el-sprøyta 12 dager tidligere (skal egentlig ikke gi falske positive mer enn i 10 dager, men hey, jeg har ikke hatt flaks før, så hvorfor nå??)

Så em...

Jeg får satse på mars i stedet.......................[:(]

Åh, dette tar så mange år, jeg er drittlei!!!!!!!!!!!! [:(][:(][:(]

uff[&o], du får prøve å ta en test med morgenurinen i morra kanskje?
skal krysse fingre og tær for at den er positiv i morra, og at testen bare ble tatt feil eller noe i dag..
stor lykke til klem fra meg[:)]

ORIGINAL: *Emma08*

sier gratulerer jeg da. velkommen hit[:D]
[:)]

Krysser fingrene for at testen imorgen er positiv!! [:)]

Krysser fingrene for at testen imorgen er positiv!! [:)]

Hei, og gratulerer! Jeg er også ny her på Babyverden, testet positivt i forrige uke. [:D]

Ved forrige svangerskap var jeg mest på BIM, men der er det forholdsvis stille nå, så prøver meg her inne.

[:)]

ORIGINAL: Fjärild

I går fikk jeg svaaak strek med BÅDE billigstrimmel og cb+ (10dpo)

I dag fikk jeg to 100% negative strimler... (11dpo) [:(]

I morgen skal jeg prøve nok en cb.....

Men begynner å tro at:
1. Alle symptomene (hodepine, ømme pupper, store pupper, stikkende pupper, brennende/murrende følelse i livmoren osv osv, akkurat som da jeg var gravid) er kun et resultat av progesteronen jeg går på (lutealfasesvikt).
2. De svake positive var et resultat av el-sprøyta 12 dager tidligere (skal egentlig ikke gi falske positive mer enn i 10 dager, men hey, jeg har ikke hatt flaks før, så hvorfor nå??)

Så em...

Jeg får satse på mars i stedet.......................[:(]

Åh, dette tar så mange år, jeg er drittlei!!!!!!!!!!!! [:(][:(][:(]

Åhh.. kjedelig da.. de billigstrimlene er ikke alltid helt til å stole på.. og jeg har hørt om andre som har opplevd å få positivt, så negativt, og så positivt igjen..

*krysser fingrene* [:D]

Back
Topp