*Sniker* Hei :)

Husker deg veldig godt! Og gratulerer med en liten på vei, så kjekt at det klaffet så fort!

Husker deg godt jeg, så koselig at du er gravid igjen og kommet så langt :) er vel tid for oul snart? :)

Så hyggelig, og så bra å høre at du ble gravid kjapt igjen! :)

Jeg tilhørte først september 2013 før jeg mistet, og jeg fulgte også litt med på den gamle termingruppen. Det var litt merkelig å se fødselsoppdateringer fra de og tenke på at jeg selv kunne ha hatt en liten en samtidig, men ekstra godt å ha et nytt svangerskap å fokusere på :)

Ja nå er det snart oul :) 10. Januar :)

Blir spennende å se om han på Ultralydklinikken tippet rett kjønn :D

Ja er veldig glad for at jeg er gravid igjen nå som dere nærmer dere fødsel. Hadde følt meg så.. tom, eller noe, hvis jeg ikke hadde hatt et nurk i magen da.

Gleder meg til å følge med på dere og de søte små som kommer ut da :) :)

Husker også deg.
Gratulere så mye med en ny spire. Lykke til på oul

Termin 2.februar 2014

Koselig å høre! Gratulerer så masse :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her er lillebror i magen :) Tenk at jeg er så heldig og får en av hver! Hurra :D

Alt så bra ut med babyen <3

Vis vedlegget 46765

Gratulerer med en gutt på vei - og så bra å få unnagjort OUL. Da er nok en milepæl forbi!
Her er det 40 dager til termin og gu som jeg gleder meg. Kjente det kriblet i magen når jeg sto og la frem klær i str. 50 og 56 som skal vaskes nå.... <3

Gratulerer med en gutt på vei - og så bra å få unnagjort OUL. Da er nok en milepæl forbi!
Her er det 40 dager til termin og gu som jeg gleder meg. Kjente det kriblet i magen når jeg sto og la frem klær i str. 50 og 56 som skal vaskes nå.... <3
Takk <3

Ja den milepælen der likte jeg altså! :D
Hihi, klær i 50 og 56 er herlig. Jeg satt og sorterte ut alt vi har som kan brukes til gutt her en dag. Må innrømme at det var vemodig å legge vekk alle de små klærne som lillemor brukte da hun var baby :p

Back
Topp