*Sniker* Hei :)

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Inne og sniker litt hos dere jeg. Vet ikke om noen av dere husker meg, hadde termin 21. Februar, men mistet i uke 6. Har vært inne og tittet hos dere innimellom, må jo følge med! Hehe :) Rart å se at dere nå er så nærme fødsel, og at en tilogmed har født! (Gratulerer med lille vakre Felix <3 )

Jeg var livredd for å sitte her når det nærmet seg min opprinnelige termin og ikke være gravid igjen enda, men gudskjelov ble jeg gravid igjen 4 mnd senere :) Så nå er jeg straks 16 uker på vei.

Ville bare titte innom og for en gangs skyld si hei også, ikke bare snike :) Håper dere koser dere med magene, jeg gleder meg på deres vegne til februar :) :)

Jeg husker deg! Sååå utrolig kjekt å se at det klaffet for dere igjen! :-)

Ja nå blir det spennende her inne og om ikke lenge begynner vi med opprop!

Masse lykke til med svangerskapet videre, kjekt du sniker litt ♥

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeg husker deg! Sååå utrolig kjekt å se at det klaffet for dere igjen! :-)

Ja nå blir det spennende her inne og om ikke lenge begynner vi med opprop!

Masse lykke til med svangerskapet videre, kjekt du sniker litt ♥

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Hihi, så koselig :) :) Ja nå er det ikke lenge igjen for dere altså :D tusen takk :)

Husker deg, gratulerer med den nye spiren :)

Gratulerer så mye med den nye spiren. Godt det klaffet igjen så fort.

Husker deg jeg også:) trivelig med litt besøk;)
Så bra det klaffet såpass fort igjen, tiden går utrolig raskt! Gratulerer så mye også må du nyte tiden :)

Husker deg :-) koslig at du titter innom. Og gratulerer med ny spire :-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Husker deg;)
Så kjekt at det klaffet for dere så "fort".
Gratulerer så mye med en liten prins/prinsesse i magehuset!! ;)

Hei hei!:) husker deg jeg også! Kjekt å høre at det satte seg en spire igjen:) gratulerer så mye:) ja begynner å skje mye her inne nå:p det går så fort!:-0

Gratulerer så mye med ny spire så artig at det ikke tok så lang tid for deg :) du får kose deg mye fremover å så får vi håpe at du titter innom flere ganger så får høre hvordan det går med deg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Inne og sniker litt hos dere jeg. Vet ikke om noen av dere husker meg, hadde termin 21. Februar, men mistet i uke 6. Har vært inne og tittet hos dere innimellom, må jo følge med! Hehe :) Rart å se at dere nå er så nærme fødsel, og at en tilogmed har født! (Gratulerer med lille vakre Felix <3 )

Jeg var livredd for å sitte her når det nærmet seg min opprinnelige termin og ikke være gravid igjen enda, men gudskjelov ble jeg gravid igjen 4 mnd senere :) Så nå er jeg straks 16 uker på vei.

Ville bare titte innom og for en gangs skyld si hei også, ikke bare snike :) Håper dere koser dere med magene, jeg gleder meg på deres vegne til februar :) :)
Heia! Klart jeg husker deg, Lommedalen ;)

Så godt å se at du har klart å bli gravid igjen. Husker jeg syntes det var så fælt å nærme seg termindato etter første gang jeg hadde mistet. Heldigvis for meg ble jeg gravid måneden etter første termindatoen min, om enn noe velplanlagt :p (takk Riksen <3 )

Titter stadig innom på terminforumene rundt om for å se hvor det blir av de som falt ifra, godt å se du har kommet deg videre. Har dere noen følelse av om det blir gutt eller jente?
J kommer til å bli en kjempeflott storesøster! :D

*klemme på*

Heia! Klart jeg husker deg, Lommedalen ;)

Så godt å se at du har klart å bli gravid igjen. Husker jeg syntes det var så fælt å nærme seg termindato etter første gang jeg hadde mistet. Heldigvis for meg ble jeg gravid måneden etter første termindatoen min, om enn noe velplanlagt :p (takk Riksen <3 )

Titter stadig innom på terminforumene rundt om for å se hvor det blir av de som falt ifra, godt å se du har kommet deg videre. Har dere noen følelse av om det blir gutt eller jente?
J kommer til å bli en kjempeflott storesøster! :D

*klemme på*

Fineste Stinefine <3

Hadde jeg kommet til februar uten å være gravid så vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort gitt.

Termin er 18. Juni, skal på oul 10. Januar :) Vært på Ul 6 ganger allerede da, haha. De 3 første skulle egentlig bare være 1, men jeg ble kalt inn så tidlig at de ikke så noe som helst, så da måtte jeg komme tilbake igjen og så igjen en gang til.

De 2 neste var pga blødninger, som jeg har vært litt plaget med. Den siste var en privat UL som jeg bestilte før alle disse blødningene og ekstra ULene :p Han tippet gutt, men var langt ifra sikker, så blir spennende å se på OUL :)

Se og gjett selv :p
ImageUploadedByBV Forum1388214809.123597.jpg

Ja, J gleder seg tror jeg. Det første hun sa da vi fortalte det var "jeg vil holde den". Hehe :)

Så morro å "høre" fra deg igjen, og så godt å høre at du fort ble gravid igjen <3 gratulerer så mye!! Du får holde oss oppdatert underveis :D

Så koselig :-)
Gratulerer så mye med den lille spiren :-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥

Tusen takk dere <3

Blir spennende å følge med her fremover, nå popper vel den ene babyen ut etter den andre snart :)

Back
Topp