Sniker fra september!

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
hei!

Håper det er greit jeg spørr her.. er det flere som er flergangs her? Lurer på når dere begynte å kjenne liv? jeg kjenner ingenting, men vet også at morkaka er foran.. Hadde bare håpet å kjenne tidlig siden jeg er tredjegangs..

Dette er min andre og jeg begynte å kjenne små kribling i uke 13-14 men kjente godt med liv i uke 16:)

Blir så Lei meg. Ventet lenge med å kjenne sist og.. Alle bekymringene.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er tredjegangs, og kjente nok noe i løpet av uke 16, omtrent. Ingen fare, det kommer tidsnok :) Plutselig er det nesten litt for voldsomt ;)

hei!

Håper det er greit jeg spørr her.. er det flere som er flergangs her? Lurer på når dere begynte å kjenne liv? jeg kjenner ingenting, men vet også at morkaka er foran.. Hadde bare håpet å kjenne tidlig siden jeg er tredjegangs..
Jeg er andregangs og kjente liv fra uke 14, men morkaka mi lå ikke foran slik som di ..

Jeg er andregangsfødende og begynte ikke å kjenne liv før i uke 18 og jeg har ikke morkaka foran. Når jeg først kjente liv så har det vært full danseskole i magen :-)

Jeg er andregangsfødende og begynte ikke å kjenne liv før i uke 18 og jeg har ikke morkaka foran. Når jeg først kjente liv så har det vært full danseskole i magen :-)
Takk for at dere svarer! Hatt skikkelig deppedag idag for at jeg ikke kjenner..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp