Sniker fra oktober

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Her inne er dere vel litt lengre på vei enn meg... jeg er bare noen dager over 4 uker på vei.
Og igår og idag har jeg hatt en skikkelig uggen følelse. Kan nesten føles som en blanding av kvalme og menssmerter. Noen av dere som hadde det tidlig på vei? :-)

Her inne er dere vel litt lengre på vei enn meg... jeg er bare noen dager over 4 uker på vei.
Og igår og idag har jeg hatt en skikkelig uggen følelse. Kan nesten føles som en blanding av kvalme og menssmerter. Noen av dere som hadde det tidlig på vei? :-)
Menssmerter er ganske vanlig så tidlig [emoji4] har for det meste gitt seg nå, 7+2 på vei idag [emoji4] det vokser der nede, derfor det murrer [emoji4]
Gratulere så mye med spire [emoji4]

Menssmerter er ganske vanlig så tidlig [emoji4] har for det meste gitt seg nå, 7+2 på vei idag [emoji4] det vokser der nede, derfor det murrer [emoji4]
Gratulere så mye med spire [emoji4]

Husker ikke fra sist skjønner du [emoji16][emoji85]
Tusen takk... men kan godt være det er kombinert med en form for kvalme også..føles nesten sånn. Hvis det er mulig så tidlig.

Husker ikke fra sist skjønner du [emoji16][emoji85]
Tusen takk... men kan godt være det er kombinert med en form for kvalme også..føles nesten sånn. Hvis det er mulig så tidlig.
Kvalme tidlig er fult mulig [emoji4]med min første var jeg kvalm 2 dager før positiv test [emoji14] og enda mer kvalm med nr 2 [emoji14]
Heldigvis (og rart) ingen kvalme så langt.

Menssmerter hadde jeg i hele uke4 og endel i uke5 skikkelig vondt var det også( sikker på det var over å ut fler ganger) litt uggen innimellom.
Gratulerer med spiren❤️

Med første var jeg kvalm før jeg testet positiv[emoji4] Denne gang «venter» jeg på kvalmen[emoji849][emoji12] Gratulerer så mye!

Ganske normalt både uggen og mens-følelse og ingenting.

Back
Topp