Sniker fra Mars :)

BlackPearl85

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Hei alle kommende april mødre. Titter litt innom her ettersom det kan hende mitt barn blir født i april hvis jeg går overtid. Har termin 28 mars.
Håper dere alle har det bra og føler dere i god form :)

Velkommen inn [emoji4]kanskje jeg går over til mars siden jeg har termin 4 april og sist ble gutten ble født 1 uke før termin [emoji23]

Hei og velkommen[emoji4] Selv hører jeg vel strengt tatt til i mars, ettersom lillegutt høyst sannsynlig må forløses med keisersnitt tre uker før termin. Så jeg følger litt med dere i mars også. [emoji28]

Hei og velkommen[emoji4] Selv hører jeg vel strengt tatt til i mars, ettersom lillegutt høyst sannsynlig må forløses med keisersnitt tre uker før termin. Så jeg følger litt med dere i mars også. [emoji28]

Hehe så koselig at du følger med oss også :) hvorfor må gutten forløses med keisersnitt?

Hehe så koselig at du følger med oss også :) hvorfor må gutten forløses med keisersnitt?

Fordi en vene ligger foran åpningen (såkalt «vena pravia»).. Føler meg litt snytt for fødselen, men er samtidig veldig takknemlig for at tilstanden ble oppdaget. [emoji4]

Back
Topp