Sniker fra mars :)

*Hera*

Glad i forumet
Jeg lurer på når kvalmen ga seg for dere som har vært kvalme? Jeg er så lei. Bare 9 uker, men jeg har vært dårlig omtrent fra før jeg fikk positiv test. :depressed:
Setter pris på svar! :)

Sist graviditet var eg kvalm med oppkast fra uke 4-22, denne gangen enda kvalmere og spyr enda mer, begynte i uke 8-9 og spyr enda 19+3, går nå på kvalmenedsettende siden eg har gått ned i vekt og har hyperemesis gravidium :(

Jeg hadde siste runde med kvalme da jeg var 10 uker og noe, det var eneste gangen jeg kastet opp da, men var en del uggen og brakk meg ofte før det.

Sist var jeg kvalm fra uke 7-14 ca.

Er uke 18 og ennå kaster opp minimum 2-3 ganger daglig. Kvalme er der og. Intravenøs 3 ganger i uka. Hypermesis.
Alle opplever graviditeten ulikt.

Uke 15 her også. Var da kvalm 24/7 fra uke 6, men uten å spy heldigvis. Har dog noen dager med morgenkvalmr fremdeles men varer bare sånn typ 30 min :)

Uke 16 nå og fortsatt tidvis ganske kvalm og brekker meg/kaster opp stort sett hver morgen. Men merket stor bedring fra rundt uke 12. Heldigvis! Men nå bærer jeg tvillinger også da, så forventer egentlig at det varer lenge..

Uke 18 og spyr enda.
Sist graviditet sluttet jeg å spy daglig i uke 28 dog uten medisin

Jeg lurer på når kvalmen ga seg for dere som har vært kvalme? Jeg er så lei. Bare 9 uker, men jeg har vært dårlig omtrent fra før jeg fikk positiv test. :depressed:

Kanskje ikke det du vil høre, men er 20+3 idag og fortsatt kvalm. Startet i uke 7:(
Krysser fingrene for at du føler deg bedre snart❤️

Hei! Jeg var uggen ca fra uke 6 til uke 10. Var ikke så dårlig at jeg kastet opp, men jeg ble skikkelig kvalm hvis jeg ikke passet på blodsukkeret. Reagerte også veldig på enkelte lukter som sigarettrøyk og kaffe. Men etter uke 10 gav kvalmen seg helt (men jeg er fremdeles livredd for å bli sulten! Hehe!) Lykke til, håper det gir seg snart for deg :)

Kvalmen har ikke gitt seg her enda, 15+4.. Men den er ikke like sterk som den var. Var kvalm til uke 17 sist med daglig oppkast..

Jeg slet med kvalme på morgenen og kvelden, men kastet sjelden opp. Varte vel til rundt uke 15. Kom litt tilbake i uke 19, men da var det nok mest pga stress. Føler meg helt fin nå med tanke på kvalme (er 20+2).

Jeg ble ikke kvalm før i uke 9 tror jeg og så varte det i 3 uker tror jeg der jeg ave skikkelig dårlig før det ga seg. Og etter det har det vært litt fram og tilbake (er i 18. Uke nå)

Back
Topp