Sniker fra mars...hvor lenge varte kvalmen deres?

Vintermamsen

Flørter med forumet
Jeg sniker litt fra mars, da jeg gjerne ønsker å høre hvor lenge kvalmen deres pågikk? Jeg er ekstremt kvalm, og er nødt å ta postafen for å lette litt på det, selv om det ikke blir helt bra...er 7+5 idag, og lurer fælt på hvor lenge denne kvalmen skal pågå :(
Vet så klart at det varierer... men er spennende å høre likevel

Det varierer veldig fra person til person. For min del ga kvalmen seg for det meste rundt uke 12, men så kastet jeg plutselig opp og var mye kvalm i går (13+6) og er helt fin igjen i dag.

Begynte midt i uke 6 hos meg og slutta midt i uke 12. Så 6 uker :depressed: er litt kvalm innimellom før jeg får spist.

For meg kom kvalmen rundt uke 11 og varte 2-3 uker før den roet seg. Nå opplever jeg morgenkvalme litt her og der, eller hvis det er for lenge siden forrige måltid. Smør deg med tålmodighet og finn løsninger som passer for deg, kvalmen vil leve sitt eget liv dessverre:rolleyes:

Er 13+3 og er fortsatt kvalm. Sist svangerskap varte det helt frem til ungen kom ut

Kvalmen startet for fullt i uke 6 og forsvant gradvis fra uke 12. Er nå tilbake i jobb og kun kvalm hvis det er går for lang tid mellom måltid Er 16+3 nå

Konstant kvalm døgnet rundt fra uke 5-6 til uke 10-11 ca. Postafen var det eneste som hjalp LITT.. nå blir jeg kun kvalm om jeg ikke spiser nok og ofte nok/sover nok/presser meg for hardt. Fungerer greit i hverdagen :happy:

For meg kom kvalmen i uke 5 og varte til rundt uke 11. Var ikke så kvalm at jeg kastet opp, men klarte ikke få i meg stort i løpet av dagen. Jobbet fullt, men måtte ofte ta pauser og var ikke like effektiv som vanlig. Er nå 16+1 og kan bli kvalm av og til, men kan ikke sammenligne denne kvalmen med den som jeg hadde tidligere som stort sett var konstant. Har det også sånn at hvis jeg ikke spiser regelmessig blir jeg dårlig.

Satser på at også formen din vil bli bedre etterhvert, men tror som de andre skriver at det er veldig individuelt. Lykke til :signs003

Back
Topp