Sniker fra mai..

Hvor mange uker var dere når dere fikk 3+ på clearblue? jeg er 5+5, og fikk igår fortsatt bare 2-3..
Det finnes de som aldri får det. Jeg bar også urolig, og en i terminforumet mitt anbefalte meg å åpne de digitale og sammenligne fargen på stripene. Et par dager etter fikk jeg 3+ når jeg var 5+3.
 
Det finnes de som aldri får det. Jeg bar også urolig, og en i terminforumet mitt anbefalte meg å åpne de digitale og sammenligne fargen på stripene. Et par dager etter fikk jeg 3+ når jeg var 5+3.
Ja jeg åpnet de, og den med 2-3 var like sterk som den med 3+ :eek: Merkelige greier
 
Prøv å slappe av. Googlet det samme for noen dager siden, men det er fordi jeg ikke vet hvor langt jeg er. Leste om folk som hadde fått over 7000 i hcg samtidig som testen viste 2-3. Med min eldste sønn hadde jeg kun 39 i hcg 17 dager etter befruktning( vet nøyaktig grunnet ivf). Så hcg kan være så ulikt fra person til person og svangerskap til svangerskap. Stort sett går det bra❤
Jeg fikk hcg svar igår, den lånopptak 2600 på fredag. 5+0. Så skal jeg måle på mandag .. håper å se stigning ❤️
 
Back
Topp