Sniker fra mai..

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Hvor mange uker var dere når dere fikk 3+ på clearblue? jeg er 5+5, og fikk igår fortsatt bare 2-3..
 
Jeg var 5+1 når jeg fikk. Hcg øker jo forskjellig fra person til person, så tror ikke du skal sammenligne deg med andre :happy: vent noen daget så prøver du på nytt. Men man skal vel heller ikke bruke disse for å måle hcg økning? Hvis du er bekymret kan du sikkert få tatt en blodprøve hos legen :happy:
 
5+2 her, men som Optimist1 sier, så øker HCG forskjellig, så ville heller tatt en blodprøve hvis du er usikker :)
 
Jeg var 4 + et eller annet tror jeg :oops: nok til at gynekologen ikke kunne se nor på ultralyden to dager etter, men hcg prøvene steg fint :D og som folk sier så stiger det forskjellig fra person til person. (Sikkert fra svangerskap til svangerskap også) :Heartred
 
Jeg drøyde den siste digitale til 5+6 (25DPO), og da viste den 3+. Aner ikke når den evt ville vist det første gang. Kjekt å huske at om eggløsning er senere enn dag 14 så vil man jo «henge etter» standardmålingene :)
 
Fikk 3+ når jeg var 4+4, men har lest at man ikke kan stole helt på disse testene heller. At noen får 2-3 når de har over grensen til 3+. I tillegg som det nevnes over her at hcg stiger forskjellig fra person til person.:)
 
Takk for svar :)
 
Testen viser fra eggløsningen så du skal plusse på 2 uker :) da blir du 4-5 :)
Ja det vet jeg, men er jo straks 6 uker på vei. Har bare lest at så mange får 3+ når de er 5 ++ ukero_O
 
Personlig tror jeg ikke det er noe å tenke på/ stresse over. HCG nivåene stiger forskjellig, og en graviditetstest er ikke så mye å gå etter, annet enn å vite at man er gravid så klart :happy: Jeg var nok ca 4+0 når jeg fikk 2-3 på digital testen, og testet ikke noe mer etter det. Tror absolutt ikke de er noe særlig å stole blindt på når det kommer til ukes indikator ;) Det går nok så bra! :happy:
 
Ja mange får 3+ og så skal de plusse på 2 uker til. Da blir det jo 5+ :)
Testen er ikke lagd for å vise noe høyere enn 3+ :)
Nei, men jeg får ikke opp noe mer enn 2-3 :shifty::p
 
Det er jo ikke sikkert den er 100% nøyaktig :)
Nei er jo ikke det. Eller at jeg er kortere på vei enn jeg faktisk tror.. noe som egentlig ikke gir mening, for jeg vet når eggløsning var. Men det kan jo ta tid før egget fester seg osv. blir helt rar i hode av disse testen :wacky::p
 
Prøv å slappe av. Googlet det samme for noen dager siden, men det er fordi jeg ikke vet hvor langt jeg er. Leste om folk som hadde fått over 7000 i hcg samtidig som testen viste 2-3. Med min eldste sønn hadde jeg kun 39 i hcg 17 dager etter befruktning( vet nøyaktig grunnet ivf). Så hcg kan være så ulikt fra person til person og svangerskap til svangerskap. Stort sett går det bra❤
 
Prøv å slappe av. Googlet det samme for noen dager siden, men det er fordi jeg ikke vet hvor langt jeg er. Leste om folk som hadde fått over 7000 i hcg samtidig som testen viste 2-3. Med min eldste sønn hadde jeg kun 39 i hcg 17 dager etter befruktning( vet nøyaktig grunnet ivf). Så hcg kan være så ulikt fra person til person og svangerskap til svangerskap. Stort sett går det bra❤
Tusen takk for beroligende svar ❤️❤️
 
Ble satt tilbake fra 5+6 til 5+0 på TUL igår. Tok test, 2+3 fikk jeg, og ble døds stressa. tok nå nettopp og fikk 3+ ❤️❤️ Da tenker jeg det stemmer med UL og at det stiger ❤️
 

Vedlegg

  • EEA11977-85C1-4771-830B-062FF5272D1D.jpeg
    EEA11977-85C1-4771-830B-062FF5272D1D.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 11
Back
Topp