Sniker fra Mai[emoji5]

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Var dere på TUL rundt uke 7-8?
Jeg skal igjen i morgen og da er jeg 7+4 og er spent på hva jeg kan se. Første TUL var 6+2 og så en liten reke med blinkende hjerte[emoji173]️ håper å se mer i morgen[emoji4]

Jeg skal igjen i morgen og da er jeg 7+4 og er spent på hva jeg kan se. Første TUL var 6+2 og så en liten reke med blinkende hjerte[emoji173]️ håper å se mer i morgen[emoji4]
Jeg var i rundt overgang uke 7/8. Så 2 små blinkende klumper med gode hjerteslag. Er helt rart! :Heartred Lykke til i morgen :)

Jeg var 6+3 og tilbake 9+1, så da en litt større klump, mer lignende bamsemums/klum med stort hode, korte armer og ben som bevegde seg :) Du ser nok ikke veeeldig mye 7+4.

første gang jeg gikk gravid, var jeg på TUL i uke 9. Så en liten bønne med bein og armer og et bankende hjerte :Heartred
Denne gangen dro vi på TUL i uke 12, da så mini ut som et lite menneske :happy:

Jeg var i rundt overgang uke 7/8. Så 2 små blinkende klumper med gode hjerteslag. Er helt rart! :Heartred Lykke til i morgen :)

Jeg var 6+3 og tilbake 9+1, så da en litt større klump, mer lignende bamsemums/klum med stort hode, korte armer og ben som bevegde seg :) Du ser nok ikke veeeldig mye 7+4.

første gang jeg gikk gravid, var jeg på TUL i uke 9. Så en liten bønne med bein og armer og et bankende hjerte :Heartred
Denne gangen dro vi på TUL i uke 12, da så mini ut som et lite menneske :happy:

Gu så herlig med tvillinger da[emoji7]gratulerer tuffeluff[emoji7]

Ja når vi var 6+2 var den jo så bitteliten men var overlykkelig for å se hjertet som blinket[emoji7] håper «klumpen» har blitt større og utvikler seg i riktig tempo[emoji4] er jo helt sykt å tenke på utviklingen som skjer på den korte tiden nå i begynnelsen.
Gleder meg veldig til uke 13 ++++ blir godt å få senka skuldrene littegrann

Tusen takk for svar og lykkeønsker[emoji7]

Den største forskjellen så vi i uke 10, da fikk vi se armer og ben som viftet. I uke 7/8 fikk vi bare konstatert riktig størrelse og hertebank.

Last edited:
Gu så herlig med tvillinger da[emoji7]gratulerer tuffeluff[emoji7]

Ja når vi var 6+2 var den jo så bitteliten men var overlykkelig for å se hjertet som blinket[emoji7] håper «klumpen» har blitt større og utvikler seg i riktig tempo[emoji4] er jo helt sykt å tenke på utviklingen som skjer på den korte tiden nå i begynnelsen.
Gleder meg veldig til uke 13 ++++ blir godt å få senka skuldrene littegrann

Tusen takk for svar og lykkeønsker[emoji7]
Takk :) Litt av ett sjokk - men nå gleder vi oss :happy:

Back
Topp