Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var i rundt overgang uke 7/8. Så 2 små blinkende klumper med gode hjerteslag. Er helt rart! Lykke til i morgenVar dere på TUL rundt uke 7-8?
Jeg skal igjen i morgen og da er jeg 7+4 og er spent på hva jeg kan se. Første TUL var 6+2 og så en liten reke med blinkende hjerte[emoji173]️ håper å se mer i morgen[emoji4]
Jeg var 6+3 og tilbake 9+1, så da en litt større klump, mer lignende bamsemums/klum med stort hode, korte armer og ben som bevegde seg Du ser nok ikke veeeldig mye 7+4.Var dere på TUL rundt uke 7-8?
Jeg skal igjen i morgen og da er jeg 7+4 og er spent på hva jeg kan se. Første TUL var 6+2 og så en liten reke med blinkende hjerte[emoji173]️ håper å se mer i morgen[emoji4]
Jeg var i rundt overgang uke 7/8. Så 2 små blinkende klumper med gode hjerteslag. Er helt rart! Lykke til i morgen
Jeg var 6+3 og tilbake 9+1, så da en litt større klump, mer lignende bamsemums/klum med stort hode, korte armer og ben som bevegde seg Du ser nok ikke veeeldig mye 7+4.
første gang jeg gikk gravid, var jeg på TUL i uke 9. Så en liten bønne med bein og armer og et bankende hjerte
Denne gangen dro vi på TUL i uke 12, da så mini ut som et lite menneske
Takk Litt av ett sjokk - men nå gleder vi ossGu så herlig med tvillinger da[emoji7]gratulerer tuffeluff[emoji7]
Ja når vi var 6+2 var den jo så bitteliten men var overlykkelig for å se hjertet som blinket[emoji7] håper «klumpen» har blitt større og utvikler seg i riktig tempo[emoji4] er jo helt sykt å tenke på utviklingen som skjer på den korte tiden nå i begynnelsen.
Gleder meg veldig til uke 13 ++++ blir godt å få senka skuldrene littegrann
Tusen takk for svar og lykkeønsker[emoji7]
Takk Litt av ett sjokk - men nå gleder vi oss
Ja, føler oss veldig heldige! Nå må en bare våpe at alt går braDet Jan jeg tenke meg dere var... Dobbel lykke nå