Sniker fra januar 2019 med ett spørsmål.

Cambi86

Flørter med forumet
Jeg sliter veldig med å tro på at denne graviditeten er slik som den skal. Jeg er ca 8-9uker påvei, og jeg har absolutt ingen symptomer. Jeg har 4 fullgåtte svangerskap bak meg, hvor jeg har hatt kvalme, vonde/ømme pupper, tretthet osv, men i dette svangerskapet har jeg ingenting[emoji17] så mitt spørsmål til dere.
Er det noen av dere som ikke har hatt noen symptomer, og alt er som det skal med fosteret?
Og er det noen av dere som har hatt svangerskap tidligere med symptomer, men ikke har det denne gangen (eller motsatt)?

Setter stor pris på svar[emoji5]

Jeg har motsatt, absolutt ingen symptomer sist annet enn en voksende mage, kom en sprell levende og veldig aktiv gutt hvor alt var som det skulle være. Så det kan fort gå bra ;)

Denne gangen har jeg vært slått ut av morgenkvalme, ettermiddagskvalme og kveldskvalme alt etter hvilken dag det er. Og ellers en del symptomer utenom. Ganske stikk i strid med hva jeg opplevde sist gang. Har jo blitt bekymra når kvalmen forsvinner litt etter litt, så skjønner litt tankegangen om det er det en har vært gjennom tidligere.

Jeg har 6 svangerskap bak meg der jeg har vært totalt ødelagt av kvalme .. men denne gangen har jeg hatt ett innbilt svangerskap... jeg var kvalm fra uke 6-8 , ingen sterk kvalme , men nok til at det var godkjent, åsså ble det borte til uke 13. Jeg har Doppler så vet der er liv,men kan jo ikke garantere for at alt er i orden :)

Jeg hadde ingen symptomer sist jeg var gravid og følte det var noe galt siden jeg ikke hadde ømme bryster eller noen andre tegn .... og nei det gikk ikke bra :-( men vet om flere som ikke har tegn til graviditet men født et friskt barn for det.
Jeg fikk ømme pupper sent denne gangen ... og med første mann kom kvalmen i uke åtte ni, spiste godis- MASSE, og ble kvalm på en Annen måte. Det var begynnelsen på kvalmen.
Det finnes jo så mange flere symptomer enn kvalme og ømme pupper. (Feks lav blodtrykk- føler du svimer av da du reiser deg brått eller strekker deg opp mot gardinstanga feks, avføringen og luft lukter litt anderledes, urinen ser litt gromsete ut kanskje litt mørkere også, synlige blodåre (R) rundt brystet.
Det sies også at for hvert svangerskap man har så blir man «bedre og bedre»... så kan hende du får et veldig fint svangerskap uten kvalme...
Masse lykke til og ønsker deg alt godt. <3

Jeg har så og si ingen symptomer og var veldig sikker på at fosteret hadde sluttet å utvikle seg. Var helt i sjokk når jeg så hjerte slå på første ultralyd, alt sto bra til. Har nå vært på en til TUL og lille gull vokser som det skal ☺️

Har hatt en graviditet tidligere som endte i MA i uke 12, da var jeg kvalm og ekstremt trøtt.

Har ikke hatt noen som helst symptomer annet enn trøtthet (som kan være symptom på mye: migrene, dress osv). Fra uke 10 fikk jeg ømmere pumper og noe stikking ved livmoren.

Er førstegangsgravid 16+1 idag

Jeg var litt kvalm i uke 7 og 8, men etter det har jeg ikke merket noe til graviditeten. Har tenkt samme tankene som deg om alt er i orden, og fikk bekreftet dette i uke 12 på TUL. Vi skal nok bare være glad for å ikke ha noen vondter [emoji4] Lykke til videre [emoji7]

Jeg har ingen egen erfaring her siden jeg har vært dårlig begge gangene. Men har flere venner som har vært heldige og hatt lite symptomer! Nyt det!:)

Back
Topp