Sniker fra FS, med spørsmål til dere gravide!

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Først og fremst; gratulerer med små spirer!

Jeg har noen spørsmål, og tenkte dere kanskje kunne svare. Det gjelder symptomer.

Denne syklusen aner jeg ikke hvor lang blir, da jeg kun har hatt en syklus etter sprøyte-stopp, og den var på 70 dager!!MEN i utganspunkt fra hvordan syklusene var før sprøyta/pilla, så var den 30 dager og IKM er idag!!

Følgende symptomer har jeg hatt den siste uka:
-øm/sliten i korsrygg.
-trøtt
-veldig ømme pupper, særlig brystvorta. Puppene har de siste dagene vokst og når jeg nå nyser stråler det fra ytterkant av puppen og inn mot brystvorta.
-nysing. Masse nysing(kan også ha noe med allergi å gjøre, men hører fler har hatt nysing som symptomer)
-vondt i eggstokk/livmor. Særlig høyre side. Stikninger ned mot lysken og øm. Særligom jeg beveger meg fort/brått.
-svimmel når jeg reiser meg

Tok g-test sist IGÅR, den var negativ =(

Hva slags symtomer hadde du, og kjenner du igjen noen av mine? =)

Takk!

ORIGINAL: Maanda

Først og fremst; gratulerer med små spirer![:D]

Jeg har noen spørsmål, og tenkte dere kanskje kunne svare. Det gjelder symptomer.

Denne syklusen aner jeg ikke hvor lang blir, da jeg kun har hatt en syklus etter sprøyte-stopp, og den var på 70 dager!![:-]MEN i utganspunkt fra hvordan syklusene var før sprøyta/pilla, så var den 30 dager og IKM er idag!!

Følgende symptomer har jeg hatt den siste uka:
-øm/sliten i korsrygg.
-trøtt
-veldig ømme pupper, særlig brystvorta. Puppene har de siste dagene vokst og når jeg nå nyser stråler det fra ytterkant av puppen og inn mot brystvorta.
-nysing. Masse nysing(kan også ha noe med allergi å gjøre, men hører fler har hatt nysing som symptomer)
-vondt i eggstokk/livmor. Særlig høyre side. Stikninger ned mot lysken og øm. Særligom jeg beveger meg fort/brått.
-svimmel når jeg reiser meg

Tok g-test sist IGÅR, den var negativ =(

Hva slags symtomer hadde du, og kjenner du igjen noen av mine? =)

Takk![:)]

Så spennende ! [:D]

Jeg kjenner meg igjen i;

-øm/sliten i korsrygg.
-trøtt
-veldig ømme pupper, særlig brystvorta.

og litt

Derimot hadde jeg så mye symptomer etter p-pille slutt at jeg var skråsikker på at jeg var gravid, er det mulig å ha SÅ mye symptomer uten å være gravid liksom.. Men jeg var altså ikke gravid..

1 pp hadde jeg også sinnsykt mye symptomer, endte i SA.
2 pp (nå) har det vært litt roligere, og jeg har en bedre følelse på at ting er som det skal..

Jeg aner ikke når jeg hadde ikm egentlig, men gikk utifra 30 dager siden syklusen før SA'en var på 30 dager. Men jeg testa ikke før flere dager etter ikm, knallpositivt.

Husk at noen produserer hcg sent, og for meg høres du gravid ut asså [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Test igjen om et par dager snuppa ! Jeg krysser fingrene for deg [:D]

Takk!
Her er forresten et bilde av hvor mye puppene har vokst den siste tiden!verst til venstre er tatt i mai i år, øverst til høyre er tatt i fjor sommer..
De to nederste er tatt idag..man kan se de har vokst, sant?

*poff, bildet er borte!*

Haha, ser LETT forskjell ja [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Haha, ser LETT forskjell ja [:D][:D][:D][:D]

Ja, har jo snart ikke bh som passer!![:@] WÆÆ!

Back
Topp