Sniker fra FS, med spørsmål til dere gravide!

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Først og fremst; gratulerer med små spirer!

Jeg har noen spørsmål, og tenkte dere kanskje kunne svare. Det gjelder symptomer.

Denne syklusen aner jeg ikke hvor lang blir, da jeg kun har hatt en syklus etter sprøyte-stopp, og den var på 70 dager!!MEN i utganspunkt fra hvordan syklusene var før sprøyta/pilla, så var den 30 dager og IKM er idag!!

Følgende symptomer har jeg hatt den siste uka:
-øm/sliten i korsrygg.
-trøtt
-veldig ømme pupper, særlig brystvorta. Puppene har de siste dagene vokst og når jeg nå nyser stråler det fra ytterkant av puppen og inn mot brystvorta.
-nysing. Masse nysing(kan også ha noe med allergi å gjøre, men hører fler har hatt nysing som symptomer)
-vondt i eggstokk/livmor. Særlig høyre side. Stikninger ned mot lysken og øm. Særligom jeg beveger meg fort/brått.
-svimmel når jeg reiser meg

Tok g-test sist IGÅR, den var negativ =(

Hva slags symtomer hadde du, og kjenner du igjen noen av mine? =)

Takk!

hadde ømme bryster, og det stikker/strekker seg i livmora. og jeg er veldig veldig svimmer når jeg reiser meg fort opp ol.
trodde jeg var gravid mye før jeg fikk en positiv test.. så kanskje vente noen dager med å teste på ny, eller dra til legen?
skal krysse fingrene for deg i hvert fall[;)][:D]

Fikk vel egentlig ikke så mange symptomer før i slutten av uke 5 jeg, å ha ikke så mange nå heller. små uggen, ømme pupper og trøtt [:)]

Mine symptomer var:
- (uteblitt menstruasjon)[8D]
- Stikkninger fra venstre eggstokk og nedover liksom..
- Mye trøtt
- Lett hodepine
- Ofte dobesøk
- Humørsvingninger

*tar graviditetstest som er positiv*

- Så kom kvalmen
- Svimmelhet
- Ømme bryster
- Fryser lett
- Tørste

Du får ta en ny graviditetstest om et par dager[;)]
Skal krysse fingrene for deg[:)]
Lykke til[:)][:)]

Takk for svar:)
Jeg får vente 1 uke til med ny test om tr ikke kommer. Er den negativ kontaker jeg lege =)

Følgende symptomer har jeg hatt den siste uka:

-vondt i eggstokk/livmor. Særlig høyre side. Stikninger ned mot lysken og øm. Særligom jeg beveger meg fort/brått.
-svimmel når jeg reiser meg '
- uteblitt mensen

Synes at symptomene på tidlig graviditet egentlig var ganske like som symptomene på at mensen kommer jeg.. Ikke godt å si om det er det ene eller andre før man sitter der med positiv test.

Den eneste "unike" symptomet på graviditet hos meg er at min "indre termostat" går i stykker like føre IKM. Sov med joggedress og ullsokker i 20 plussgrader! Skjelver og hakker tenner og så plutselig blir jeg glovarm og må av med alt, men mest frysing totalt sett. Jeg har vært gravid en gang før og hadde samme problem da. Det har gikk over rundt uke 5.

Egentlig synes jeg ikke symptomene kom før i uke 4-5. Men før det så var det stikkinger i skrittet, humørsvingninger og trøtthet.

Etter testen kom alt det andre.

Kvalme, EKSTREM trøtthet, ømme pupper, litt kviser, murring og oppblåst mage[:D]

Lykke til med testing!! Håper det er ei lita spire hos deg også![:)]

ta en hcg stigning hos legen du :) så får du svar etter noen dager ... kjenner alt for godt styr det er med laaaaaaaaaaaaange sykluser

Nå var jo jeg 5 uker på vei før jeg fant ut at jeg var gravid,
men jeg hadde ikke så mange symtomer,

Var kvalm og hadde ømme pupper[:)]
Og der stopper symtomene[8D]

Men ser at du har lang sykluss, er det pga prevangsjon slutt eller ?
Hvis ikke ville jeg absolutt fått sjekka det til gynekolog altså [;)]

Back
Topp