Sniker fra FS, med spørsmål til dere gravide!

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Først og fremst; gratulerer med små spirer![:D]

Jeg har noen spørsmål, og tenkte dere kanskje kunne svare. Det gjelder symptomer.

Denne syklusen aner jeg ikke hvor lang blir, da jeg kun har hatt en syklus etter sprøyte-stopp, og den var på 70 dager!![:-]MEN i utganspunkt fra hvordan syklusene var før sprøyta/pilla, så var den 30 dager og IKM er idag!!

Følgende symptomer har jeg hatt den siste uka:
-øm/sliten i korsrygg.
-trøtt
-veldig ømme pupper, særlig brystvorta. Puppene har de siste dagene vokst og når jeg nå nyser stråler det fra ytterkant av puppen og inn mot brystvorta.
-nysing. Masse nysing(kan også ha noe med allergi å gjøre, men hører fler har hatt nysing som symptomer)
-vondt i eggstokk/livmor. Særlig høyre side. Stikninger ned mot lysken og øm. Særligom jeg beveger meg fort/brått.
-svimmel når jeg reiser meg

Tok g-test sist IGÅR, den var negativ =(

Hva slags symtomer hadde du, og kjenner du igjen noen av mine? =)

Takk![:)]

Det eneste jeg kjente var vel ømme pupper og menssmerter=) Og så fikk jeg noen "tak" på natta på venstre side som var så vonde at jeg lå og vrei meg og svetta, og endte mange ganger opp med atr jeg spydde..
Så ble jeg veldig trøtt.
Og da jeg tenker meg tilbake så var jeg veldig følsom, og ikke premenstruell i det hele tatt. Bare veldig blid og kosete, og sutra over den minste lille fine ting som skjedde. Alt var så vakkert=)

Puppene nå er tuuuunge og store. Og spesielt på natten så er det noen strålinger ut av milde helvette i dem :)
Men ellers er jeg bare fylt med en lykkefølelse som ikke kan beskrives=) <<<<3

Masse lykke til maanda <3

Her var det de ømme puppene og svimmelheten som fikk meg til å ta graviditetstest. Da var jeg 3+ uker på graviditetstesten fra Clearblue.
Det skjer når det skjer, men kjedelig å måtte vente lenge og utålmodig på en positiv test .... Håper den viser positivt svar neste gang du tester! Ville ventet noen dager før du tester på nytt. [:)] Lykke til!

Så koselig å høre fra deg maanda!![:D]

Hos meg var det krampeaktig smerter i livmora, stikkinger liksom inni skjeden og vondt i lysken.
Eller så merka jeg ingenting, blei veeeldig overraska når testen blei positiv, tok en cb digital noen dager for tidlig som ikke blei positiv.

Skal krysse alt jeg har for deg og håper testen viser seg å være positiv om noen dager[:D][:D][:D]

Takk!

ja, nå får jeg smøre meg med tålmodighet og teste om 1 ukes tid(om ikke tr kommer før da...)[:)]

hadde ingen symptomer...

Så tidelig kjente jeg ikke så mange syptomer, men jeg hadde en veldig sterk følelse som sa til meg at jeg var gravid, og når jeg testet var jeg det[:D] Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men jeg bare kjente med en gang at nå er jeg gravid..

Jeg var dårlig, som om jeg skulle få influensa hvert øyeblikk. Samtidig som puppene vokste og ble kjempe vonde! Og trøtt da! Og spisemani:P

den første mnd ingenting annet enn uteblitt mens.
den andre mnd KVALME, svimmelhet, sliiiiten og trøtt, mens lignende smerte i underliv/skjede
beg av den tredje mnd vondt i puppene om morgen, allerede bekkenløsning, kvalme og utslitthet

jeg har 3 svangerskap med jenter fra før, så lurer på om dette enten er gutt eller tvillinger!!

1 svangerskap hadde jeg større pupper som symptom før test
2 svangerskap, øm korrrygg, mye murringer og økt utflod
3 svangerskap, høy temp, trøtthet og litt økt utflod

håper du blir klokere, lykke til [;)]

Eg hadde ømme pupper, menssmerter og anfall av kvalme før eg testet. Krysser fingrene for at du ender opp med positiv test [:)]

Back
Topp