Sniker fra desember

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Lurer på om noen av dere her hatt blødninger rundt uke 6/7 og det gikk bra? :) Trenger en solskinnshistorie :p

Fikk litt blod på papiret i formiddag, så var det borte i nesten 4 timer så kom det litt på papiret igjen i kveld men mindre enn i formiddag og helt utvanna. Har ingen smerter. Føler vel selv at om det er en SA burde den tatt seg opp i løpet av nesten 11 timer. Har en SA bak meg og den tok seg opp med styrtblødning i løpet av 30 min.

Jeg blødde natt til igår, var først rosa, så rødt.. Jeg var helt sikker på at det var en spontanabort og fikk time til UL, legevakta hørte ikke på meg første gangen men andre gangen jeg ringte så smurte jeg litt extra på og fikk komme inn 2 timer senere :) ble sendt til sykehuset og måtte sitte i 1 time å vente der siden det bare var 1 lege på hele avdelingen.. På ultralyden viste det seg en levende baby i uke 11+0 <3 de tok flere prøver så håper jeg får svar på hva det kan ha vært fornoe ;s skjønner hvor redd du er nå og jeg håper det går bra med deg og at blødningen bare er uskyldig! <3

Jeg blødde for ca en uke siden, det var helt likt som sist jeg hadde en ma.. trodde alt håp var ute.

Fikk time til ultralyd og der fikk vi se en sprell levende liten klump :D

Back
Topp