Sniker fra April :)

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg er andregangsfødende og lurer på om når dere andre andregangsfødende kunne kjenne livmoren? Jeg er 9+1 og er 100% sikker på at jeg kjenner den og den er «langt» over skambenet :woot: fremdeles langt ifra navlen men noen gode 5 cm over hårfestet der nede.. over KS arret mitt..
Jeg har vært på UL og sett at det bare er en der inne;) men kunne dere kjenne den så tidlig?! Og når begynte du å få mage?

Er også andregangs, kjente den som en liten ball rett over skambeinet når jeg var ca 9 uker.
Nå er den nesten opp til navlen, er 14+2.
Har egentlig ikke fått mage. Var veldig oppblåst de første 11 ukene, så forsvant hele «magen». Nå vises det ikke [emoji28]

Andregangs og kjente den før uke 9 er nå 13+4 og den er ca 1 cm under navlen. Men kjente den tidlig med første også.

Fått en liten kul, må bruke løse gensere. Jeg er ganske lav, mulig det er derfor, mindre område å vokse på liksom, haha

Jeg er andregangsfødende og lurer på om når dere andre andregangsfødende kunne kjenne livmoren? Jeg er 9+1 og er 100% sikker på at jeg kjenner den og den er «langt» over skambenet :woot: fremdeles langt ifra navlen men noen gode 5 cm over hårfestet der nede.. over KS arret mitt..
Jeg har vært på UL og sett at det bare er en der inne;) men kunne dere kjenne den så tidlig?! Og når begynte du å få mage?
Så koselig å "se" deg her inne, Arielle :happy: jeg kjente også livmora godt tidlig, i dette svangerskapet, men også i de tre forrige :happy: nå er jeg 12+1, og har tydelig mage, idag kledde jeg fram kulen, for "alle" har visst allerede skjønt at jeg er gravid uansett :wacky:

Så koselig å "se" deg her inne, Arielle :happy: jeg kjente også livmora godt tidlig, i dette svangerskapet, men også i de tre forrige :happy: nå er jeg 12+1, og har tydelig mage, idag kledde jeg fram kulen, for "alle" har visst allerede skjønt at jeg er gravid uansett :wacky:
Ååå så koselig ! Gleder meg sånn til jeg har noe skikkelig å vise frem :) har litt allerede men det er nok en blanding av luft og baby for jeg kjenner som sagt livmoren godt nå :)

Back
Topp