Sniker fra april

Nekiam92

Blir kjent med forumet
Ja som sagt har termin 26 april, men har på en følelse at jeg går over til mai :( vil ha han ut nå. hihi. Så jeg er en del her inne også :) Håper det går godt med dere alle og lykke til med siste innspurt :)

Da er det ikke lenge igjen, til termin da :) det blir spennende å se om ting snart skjer da!! noen tegn til det enda? :) masse lykke til!! håper du snart får treffe han :D

Blir spennende å sjå kortid han kjeme:) skjønner godt du vil ha han ut no;) er det noe spesiell grunn til at du trur du går over? Kjekt du er her med oss og :)

Da er det ikke lenge igjen, til termin da :) det blir spennende å se om ting snart skjer da!! noen tegn til det enda? :) masse lykke til!! håper du snart får treffe han :D

Nei er ikke lenge til, men føler det er så langt frem i tid , kanskje fordi det ikke helt er gått opp for meg og at jeg gleder meg så mye at jeg føler tiden går såååå seint. hehe :) trodde noe var på gang et par dager pga vonde tak i korsrygg og mye nedpress osv, men gikk over. Så noen dager er det vondt mens andre kjenner jeg ikke noe så tør ikke ha forhåpninger :)

Blir spennende å sjå kortid han kjeme:) skjønner godt du vil ha han ut no;) er det noe spesiell grunn til at du trur du går over? Kjekt du er her med oss og :)

Ja blir morsomt å se, håper han kommer snart :) Vet ikke, føler bare alle går over tiden. Mamma gikk over med alle 3 barna, men JM sa at det behøver ikke være slik med meg, men men, får bare vente å se :) Min uflaks at jeg blir satt i gang på overtid.

Hei:-)
Er begge plasser jeg og,har termin 5 mai men har en tro på at det blir april baby på meg....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja blir morsomt å se, håper han kommer snart :) Vet ikke, føler bare alle går over tiden. Mamma gikk over med alle 3 barna, men JM sa at det behøver ikke være slik med meg, men men, får bare vente å se :) Min uflaks at jeg blir satt i gang på overtid.
Aldri kjekt med overtid! Krysser fingrene for at han kjeme før;)

Back
Topp