Sniker fortsatt litt her..

x1xermagefølelsenrett?

Blir kjent med forumet
Tidleg forrige veka sidan trudde eg at eg var gravid så derfor tok eg ein råsjans å melda meg inn her. Men så fekk eg blødninger med mykje gørr [:'(][&:] i helga, og trudde eg hadde mista eventuell spire.. Skulle egentlig hatt mensen på søndag som var...

Men eg har alle slags form for symtomer fortsatt på at eg er gravid, så eg sniker litt her fortsatt.. Skal testa meg i morgotidleg hos HS...

ORIGINAL: emmeline87

ÅÅÅ! Håper det var en ufarlig blødning og at spira har klort seg fast![:)]

ja, eg det håpar no eg å.. [:D]

krysser fingrene for deg

ORIGINAL: listen

krysser fingrene for deg

Takk skal du ha.. [:D]

viss det bare var en liten bløddning og som gikk over etter 1 dag vil jeg ikke tru at det var en SA. så krysser fingrene for deg. Lykke til i morgen[:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

viss det bare var en liten bløddning og som gikk over etter 1 dag vil jeg ikke tru at det var en SA. så krysser fingrene for deg. Lykke til i morgen[:)]

Det var ikkje ein liten blødning, den varte i fleira dagar.. [8|] Og det kom ut klumpar, slim og anna gørr. Men eg har hatt blødningar i dei andre svangerskapa mine, men berre litt seinare..

krysser fingrene for deg =)

ORIGINAL: moniqo

krysser fingrene for deg =)

Takketakk[:D][:D][:D]

ORIGINAL: glamaria

Hold oss oppdatert når du har testet! Krysser fingrene for at du enda er gravid[;)]

skal nok oppdatere dere så fort eg veit noko i morgo!! skal springa heim fra HS.[:D]

Back
Topp