Sniker forsiktig inn..

Lille Luringen

Elsker forumet
Assistert-jentene
8AE4B33F-98A2-4BB5-B50A-C1D6526DCADC.jpeg Hei :) Sniker forsiktig inn her og håper på å få være med videre til mars :Heartred Fått noen svake streker i noen dager og nå prøvde jeg cb og det blei et greit + :Heartred Foreløbig termin er da 21 mars! Spent på om det er en lr to inni der, ettersom jeg satt inn to embryo:Heartred

Så kjekt å se flere fra juni-gruppen på assistert, her inne. Gratulerer så mye❤️Jeg har laget en liten tråd for oss med IVF/ICSI-spirer her inne også - du får legge igjen spor der inne etterhvert også. Når er blodprøvedato (dersom du har det) eller testdato (den reelle:hilarious:).

Så kjekt å se flere fra juni-gruppen på assistert, her inne. Gratulerer så mye❤️Jeg har laget en liten tråd for oss med IVF/ICSI-spirer her inne også - du får legge igjen spor der inne etterhvert også. Når er blodprøvedato (dersom du har det) eller testdato (den reelle:hilarious:).

Skal ta hcg hos legen til mandag og det er testdagen :) Takk:Heartred

Så kjekt!!Kjente selv at hcg var en endelig og deilig bekreftelse (på det jeg allerede visste etter 1000 hjemmetester, selvfølgelig). Skal du ta noe digital også eller?

Ja har en digital liggende, men usikker på om jeg klarer å vente til mandag. For om jeg tar den imorra så rekker jeg kjøpe ny til mandag jo :p

Ja har en digital liggende, men usikker på om jeg klarer å vente til mandag. For om jeg tar den imorra så rekker jeg kjøpe ny til mandag jo :p
Hadde ALDRI klart å vente:hilarious:Har tatt fire stk. En som viste 1-2, en som viste 2-3, og to for å se etter 3+ (men det har latt vente på seg. Må nok vente til mandag jeg også:hilarious:). At det kan være SÅ dyrt med digital:rolleyes:

Haha godt jeg ikke er alene om å teste mye:joyful: når er din termin igjen?
Foreløpig 13.mars (sa Haukeland når de ringte inn blodprøvene). Har fått TUL den 07.08 når de åpner igjen etter ferien (er da i uke 9+2 tror jeg). Satte inn frys i naturlig syklus, så lett å regne ut da synes jeg:happy:

Velkommen og gratulerer så masse med spiren eller spirene, så spennede da :Heartred

Velkommen [emoji173]

Back
Topp