Sniker en tå inn..

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Er veldig fornøyd med stigningen på testene så da tar jeg sjansen på å snike en tå inn:)

Vi har prøvd på nr2 siden feb/mars i år å til nå er dette min tredje graviditet, mistet i sa i uke 9 i mai og ble gravid med en gang som endte i en kjemisk i juli(ble en lang syklus etter sa).
Så hadde egentli bestemt oss for å legge prøvingen på hylla til etter nyttår, så har ikke testet etter el eller noe denne mnd men ser ut som det ble full klaff læll:)❤️
Så håper jeg får være her sammens med dere tiden ut denne gangen:)
 
Gratulere<3 krysser alt for deg denne gangen:)
 
Tusen takk:)

Hvordan går det med deg?:)

Det går greit. Sliten nå kjenner jeg, med bekkenløsning og sånn. Men er jo bare rundt 10 uker igjen :)
 
Sniker fra April for å gratulere deg! Husker deg fra Desember, vi mistet på likt. Hadde også en kjemisk i juni før spiren satt i juli/august. Håper du kommer i mål denne gang. Er selv 11 uker nå og alt er bra så langt :)
 
Sniker fra April for å gratulere deg! Husker deg fra Desember, vi mistet på likt. Hadde også en kjemisk i juni før spiren satt i juli/august. Håper du kommer i mål denne gang. Er selv 11 uker nå og alt er bra så langt :)
Å så koselig å høre fra deg:)
Så fint å se at det går bra, gir også meg litt håp at det skal gå bra denne gangen:)
Skal på tul om ett par uker, håper alt ser bra ut da:)
 
Å så koselig å høre fra deg:)
Så fint å se at det går bra, gir også meg litt håp at det skal gå bra denne gangen:)
Skal på tul om ett par uker, håper alt ser bra ut da:)

Det går nok veldig fint skal du se! :) Så på noen bilder av testene dine, ser jo helt knall ut :) Håper du får se bankende hjerte(r) på TUL, og at alt går smertefritt videre ❤️

Var selv på UL i uke 8 og alt så veldig bra ut. Skal igjen nå i uke 12. Har hørt hjertelyd med doppler siden uke 9 så tror og håper vi skal komme i mål.

Lykke til videre :)
 
Det går nok veldig fint skal du se! :) Så på noen bilder av testene dine, ser jo helt knall ut :) Håper du får se bankende hjerte(r) på TUL, og at alt går smertefritt videre ❤️

Var selv på UL i uke 8 og alt så veldig bra ut. Skal igjen nå i uke 12. Har hørt hjertelyd med doppler siden uke 9 så tror og håper vi skal komme i mål.

Lykke til videre :)
Testene gir meg litt håp:)

Nå håper jeg bare tiden går litt fort fremover slik at vi får unna tul:)
Går det bra der så tror jeg vi må ha en i uke 12 også, bare for å være sikkert:)
Masse lykke til til deg også:)
 
Testene gir meg litt håp:)

Nå håper jeg bare tiden går litt fort fremover slik at vi får unna tul:)
Går det bra der så tror jeg vi må ha en i uke 12 også, bare for å være sikkert:)
Masse lykke til til deg også:)

Tusen takk for det! Skal følge litt med deg :) Har troen!

Kan aldri få nok "betryggelse" og jeg tenker et par ekstra UL er så utrolig verdt det.

Syns forøvrig tiden har gått utrolig fort og håper den kan bremse bittelitt nå. Er siste barnet så jeg er så redd for og ikke nyte det nok (prøver å elske alle symptomer;) ) Håper tiden går fort for deg også :)
 
Back
Topp