Sniker dere?:)

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Er dere inne å leser på andre terminforum? Det begynner å skje en del action inne i januar, kjempespennende å følge med [emoji847][emoji7]

Det nærmer seg mer og mer nå jenter [emoji85][emoji1] jeg føler alt ble så nært når vi bikket over til rett årstall, 2018 [emoji28]

Er dere inne å leser på andre terminforum? Det begynner å skje en del action inne i januar, kjempespennende å følge med [emoji847][emoji7]

Det nærmer seg mer og mer nå jenter [emoji85][emoji1] jeg føler alt ble så nært når vi bikket over til rett årstall, 2018 [emoji28]

Haha, jeg gjør akkurat det samme. Når nye termingrupper begynner å føde tenker jeg liksom at vi "rykker stadig fremover i køen" :). Snart er det bare februar og mars igjen. Burde kanskje begynne å få orden på det vordende barnerommet?

Jaaa, det gjør jeg[emoji16] og tenk, våre KAN jo komme i mars også[emoji16] selv om jeg alltid har gått overtid da[emoji23] tredje skal jo være en luring, så kan jo håpe[emoji38]

Angret på at jeg snek :facepalm: Misunnelig på de i januar som får møte sine små sjarmtroll ☺ Jaja, godt det ikke er alt for lenge igjen!

Haha, jeg gjør akkurat det samme. Når nye termingrupper begynner å føde tenker jeg liksom at vi "rykker stadig fremover i køen" :). Snart er det bare februar og mars igjen. Burde kanskje begynne å få orden på det vordende barnerommet?

Slik tenker jeg også! Nå er det bare februar og mars igjen før oss, og noen av oss føder nok i mars også. Så det er ikke lenge til fødeboom her[emoji7][emoji847]
Jeg har også begynt å tenke på barnerommet, det er en del jobb å gjøre der gitt[emoji50] vil helst ha det klart før fødsel, selvom hun skal sove inne hos oss den første tiden. Greit å ha alt klart[emoji85]

Slik tenker jeg også! Nå er det bare februar og mars igjen før oss, og noen av oss føder nok i mars også. Så det er ikke lenge til fødeboom her[emoji7][emoji847]
Jeg har også begynt å tenke på barnerommet, det er en del jobb å gjøre der gitt[emoji50] vil helst ha det klart før fødsel, selvom hun skal sove inne hos oss den første tiden. Greit å ha alt klart[emoji85]

Godt det ikke bare er meg! :) Vi har malt rommet, men så ble det full stopp siden det skulle brukes som gjesterom i julen. Vi har også tenkt til å ha lille på vårt rom den første tiden, men har en mistanke om at det blir vanskeligere å få ordnet og fikset ting etter at han er født ;). Det gikk plutselig opp for meg at jeg har kjøpt et tonn med klær, men veldig lite annet. Har hørt at det ofte er lang leveringstid på barnevogner, så her blir det nok ut og kikke litt i helgen :).

Mars er ikke lenge til! Det skal bli så stas når fødselsoppdateringene begynner å renne inn her! :) :) :)

Angret på at jeg snek :facepalm: Misunnelig på de i januar som får møte sine små sjarmtroll ☺ Jaja, godt det ikke er alt for lenge igjen!
Nei nei, ikke tenk slik. Tenk så heldige vi er spm får vårbarn :) og permisjonstiden deres er ferdig før våres;) hjalp det litt på misunnelsen? :D

Last edited:
Nei nei, ikke tenk slik. Tenk så heldige vi er spm får vårbarn :) og permisjonstiden deres er ferdig før våres;) hjalp det litt på misunnelsen? :D

Hehe, joda Er egentlig veldig innstilt på april, er ikke klar med verken barnevogn eller seng, så det er godt vi har litt tid ennå. Men ser jo veldig fram til å få holde hun i armene mine :happy:

Har ikke sneket i januar, men nå måtte jeg :P

Det er veldig vanlig og kan være en motivator for dere og, ikke vær redde for å titte hode frem på andre forum for å si hei og stille et spørsmål eller gi et svar eller to :) Men fortell gjerne hvem dere er :) Det er ikke unormalt her inne :)

Back
Topp