Sniken er...

Nekinna2402

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Det har måtte til to ultralyder og to forskjellige som sjekker..

Snik lå litt bedre til idag men fortsatt kjempe vanskelig til, hu som tok ultralyden poka og proba og dytta lille men sniken lå veldig behagelig til med hode langt ned og hadde så men ingen planer om å samarbeide idag heller :D:rolleyes:

Hun sa først hun kunne tippe kanskje ei jente men hun var virkelig ikke sikker så hun måtte hente kollega.
Disse sto lenge og styrte på og mumla seg innimellom før hu første plutselig roper 'surprise! Ka har me her'
I mitt hode fikk eg for meg at de oppdaga en baby til ellernoe hahah men var begynt å forberede oss på at snik forble snik til fødselen..

Men neida!
Surprise var over en tut!
De ble ganske enige seg i mellom om at det måtte vær en gutt og ut fra lille jeg så så var det gutt <3

Fikk ingen bilder ellernoe siden sniken lå dårlig til igjen og blir nok å ta privat 3d senere... Fortsatt helt vilt å tenke på at vi får en liten gutt <3
 
Haha, så fint at de ikke ga seg da! Veldig hyggelig gjort :) Gratulerer så mye!
Takk og tror hu tok det som en utfordring med en så vrien en hehe samme vi hadde sist også :p er ihvertfall kjempe glad for at de ga en god innsats, er nok mange som ikke hadde gjort det samme der :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp