Snike meg til litt tidligere OUL?

Itsgonnabe3

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Februarlykke 2022❄️
jeg har laaange sykluser, og ligger i følge menstermin ca 2 uker foran den terminen jeg beregnet basert på EL (temper, så den vet jeg). Innafor å bare oppgi menstermin til jordmor så jeg får OUL litt tidligere enn uke 20, som jeg antagelig får om jeg er «ærlig»?
 
jeg har laaange sykluser, og ligger i følge menstermin ca 2 uker foran den terminen jeg beregnet basert på EL (temper, så den vet jeg). Innafor å bare oppgi menstermin til jordmor så jeg får OUL litt tidligere enn uke 20, som jeg antagelig får om jeg er «ærlig»?

Det er vel stortsett menstermin de bryr seg om frem til OUL uansett, så synes det er helt innafor.

Så lenge det ikke er for stort avvik, så klart, for det er jo en grunn til at OUL er når den er.
 
Jordmor går alltid ut fra siste mens første dag vil jeg tro. Så oppgi menstermin du [emoji4]
 
Jeg hadde det med min første og legen kjøpte glatt den terminen jeg mente kontra standardmål siden jeg hadde målt el
 
Jeg vet nøyktig når jeg hadde el, siden jeg testet med strips OG tilfeldigvis var hos gyn dagen etter, men jordmor forholdt seg til mensdatoen som normalt selv om syklusene mine er litt texas. Hun sa at de baserer seg på mensen, og så får jeg en korrigert og mer korrekt versjon på UL :happy:
 
Jeg vet nøyktig når jeg hadde el, siden jeg testet med strips OG tilfeldigvis var hos gyn dagen etter, men jordmor forholdt seg til mensdatoen som normalt selv om syklusene mine er litt texas. Hun sa at de baserer seg på mensen, og så får jeg en korrigert og mer korrekt versjon på UL :happy:

Dette er nok normalen.:) De har jo dette hjulet de forholder seg til.
 
Back
Topp