Snike fra mars forumet :p

Oleandra87

Glad i forumet
Eg lurte på ein ting :) For 2 daga sida so tok eg ein test og den viste 3+ sjølv om eg va berre 4+3 :) Er de vanlig og kan de være at de er tvillinger? Noken som har erfaring me de? Trudde at du får 3+ når mann har passert veke 5 :p

Kan godt være tvillinger da ja, men og noen som har høyere hcg stigning enn andre. Men syns å ha lest at cb testene skal ha litt for å slå ut og :) jeg fikk ikke cb +3 før 5+2

Jeg hadde 18000 et eller annet i hcg da den slo ut på 3+ i uke 4 :-) legen sa at det ble spennende å se hvor mange det var der inne. Men så er det veldig mange som produserer mye hcg, så jeg tror ikke så mye på to altså :-)

Jeg hadde 18000 et eller annet i hcg da den slo ut på 3+ i uke 4 :-) legen sa at det ble spennende å se hvor mange det var der inne. Men så er det veldig mange som produserer mye hcg, så jeg tror ikke så mye på to altså :-)
So de va berre ein sjølv om du hadde veldig høg hcg? :) For min del so kan berre være to inni magen:p

Eg lurte på ein ting :) For 2 daga sida so tok eg ein test og den viste 3+ sjølv om eg va berre 4+3 :) Er de vanlig og kan de være at de er tvillinger? Noken som har erfaring me de? Trudde at du får 3+ når mann har passert veke 5 :p
Gratulerer så mye med spire i nagen :-)

Gratulerer så masse :D

Jeg fikk også 3+, og da var vel jeg 4+2 eller 4+3 eller noe. Men her er det bare 1 i magen :)

To i magen, tidligere el enn du trodde, produserer hcg litt fort, det er rett og slett umulig å si. Tiden vil vise hvor mange der er :)

Men gratulerer med svangerskapet!

So de va berre ein sjølv om du hadde veldig høg hcg? :) For min del so kan berre være to inni magen:p

Håper vi finner det ut på ul på tirsdag :-) Så lenge et hjerte banker er jeg sjeleglad. Er det to er det en magisk bonus :-)

Sniker fra august jeg :) 4+2 fikk jeg 1-2,og 4+6 fikk jeg 2-3,og her er det to inni,så det er veldig individuelt hva den viser. Det er en grunn til at Clearblue har skrevet i den ene brosjyren sin at de ikke ønsker at den digitale testen skal brukes til å finne ut hvor langt man er på vei,fordi det er så individuelle forskjeller :) Lykke til :)

Back
Topp