Sniglar eller JLY Essential stellebord?

Sillynelly

Betatt av forumet
Har liten plass, og har landet på et lite og enkelt stellebord. Tenkte egentlig Sniglar, men så nå på JLY Essential. Sistenevnte ef bittelitt mindre enn Sniglar, og ser penere ut. Samtidig mener jeg at Sniglar har fått mye skryt for stabilitet. JLY-bordet har jeg ikke sett i virkeligheten, kun på bilde.

Noen med erfaring med de to?
 
JLY er et drittmerke, så da hadde jeg heller gått for Sniglar.
 
Vi har et annet JLY stellebord, det funker ganske bra. Malingen flasser litt av på et par steder og innimellom detter en skrue ut.. men det er vel fordi vi har skrudd de dårlig inn, kanskje? Men stabilt. Det er jo billig stellebord og kvalitet deretter, men det funker liksom. Ingen store problemer.
 
Kan ikke fortelle om erfaring enda, men vi vurderte også Sniglar og fant JLY. Ville ha noe nett, og synes JLY sitt så finere ut og passet bedre inn på badet enn det tre-greiene. I tillegg synes jeg det var vanskelig å finne stellematter med mål som passet til Sniglar? Ville ikke ha det oppblåsbare fra IKEA.

Ikke satt det opp enda, så litt spent på kvaliteten, ja.. Men er det helt krise får vi vel bytte det ut med Sniglar senere.
 
Kan ikke fortelle om erfaring enda, men vi vurderte også Sniglar og fant JLY. Ville ha noe nett, og synes JLY sitt så finere ut og passet bedre inn på badet enn det tre-greiene. I tillegg synes jeg det var vanskelig å finne stellematter med mål som passet til Sniglar? Ville ikke ha det oppblåsbare fra IKEA.

Ikke satt det opp enda, så litt spent på kvaliteten, ja.. Men er det helt krise får vi vel bytte det ut med Sniglar senere.

Blir spennende å høre erfaringen du gjør deg:happy:! Nettopp det med størrelse på stellematte er ett ankepunkt mot Sniglar her og. Synes heller ikke at det oppblåsbare er det helt store...
 
Back
Topp