SNIFF SNIFF!!

Lisemor_

Forumet er livet
Tøymykner er bare den BESTE lukta i hele verden når man er gravid. Må stå 2-3 min etter jeg har satt på en maskin å sniffe inn litt før jeg klarer å gå videre.
For å ikke snakke om Dove såpe, og Filip sin barnesåpe og for øvrig alle andre vaskemidler [8D] mmmmmmmmmmmmm!!!! (bortsett fra salmiakk vel og merke!! [:'(])

Fler som har det sånn?

Hahaha, syntes jeg ser deg! [:D][:D]
Bruker nøytral tøymykner og nøytral alt annet også, så ingenting lukter noe [&:] Jaja, jeg slipper iallefall å klø meg ihjel [8D]

hehe..

hørte om ei som hadde dilla på å spise murpuss fra muveggene i kjelleren..... mye rart...

her har jeg akkurat fått sniffen på zalo antibakteriel, har aldri brukt den før......men etter en tur på hytten forige helg er nesten en flaske med den brukt opp her hjemme, aldri vasket så mye før[:D][:D][:D]

nei, ikke fått noe spesielt for meg at jeg skal lukte på noe ennå!!

Jo, jeg snuuuuuuuser inn deilig frisk nyvasket skyllemiddel-lukt fra klærne! M M M! Digg! Men ikke sånn helt tullerusk at jeg må sniffe hver dag eller noe [;)] Men tar noen dype magedrag ja [:)][:)][:)]
(Kan jo også hende at det er fordi jeg har sluttet å røyke og fått luktesansen tilbake... - og jeg skal love dere at i noen sammenhenger er det greiere å ha svak luktesans.)

ei venninne av meg har faktisk dilla på lukta av bensin... var på et kjøpesenter med henne for noen uker tilbake: Hun røyker under svangerskapet og hevdet at hun skulle ut å ta seg en røyk, da jeg kom ut til bilen i parkeringshuset for å hente noe så jeg henne stå der og innhalere bensinlukt....:P Mye sært!:)

Hahaha [:D][:D][:D]
Stakkar henne - både som ikke har klart å stumpe røyken OG som har dilla på bensinlukt!
Var ei på jobben m in som fortalte at hun også hadde dilla på bensin-lukt. Hver dag latet hun som det var noe hun måtte ha på bensinstasjonen, om så bare en tyggispakke. Og da gikk hun der og sniffet så lenge hun klarte å drøye tiden. Hahaha! Men hun turte ikke fortelle det til noen før lenge etter fødselen...

Jeg har fått dilla på lukta av en av shampoene vi har på salongen. Den er fra matrix og lukter peppermynte. Den er egentlig beregnet for folk med fett hår, men, jeg bruker den stort sett på alle kundene mine nå [:-]

ORIGINAL: Starshine

Jeg har fått dilla på lukta av en av shampoene vi har på salongen. Den er fra matrix og lukter peppermynte. Den er egentlig beregnet for folk med fett hår, men, jeg bruker den stort sett på alle kundene mine nå [:-]

[:D][:D][:D][:D][:D]
HAHAHAHAHAAAAAHAHAHAAA så morsomt!

Back
Topp