snickers_81

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Har du bada ennå? Gikk der fint? :)

Jaaaa! Jeg har tatt meg et bad sammen med sambo :) Vi har dobbelt bobblebad :) Men det ble et supertkort bad, hadde vært i badet i ca 10 min så våknet minstemann. Men det gikk veldig fint, ikke noe plager i etterkant :)

Åååå :) det har vi også men mannen min lar meg ikke både alene engang før etter 6 ukers kontrollen :(

fru Tronrud skrev:
Åååå :) det har vi også men mannen min lar meg ikke både alene engang før etter 6 ukers kontrollen :(

kan jeg spørre hvorfro?  er det grunnet renselsen eller? 

kan man ikke bade viss man føder vaginalt? 

De sa på sykehuset at man ikke skal ligge i vann før man hadde vært på 6 ukers kontrollen. Mer vet jeg egentlig ikke..

Jeg fikk ikke beskjed om noenting, og har glemt å spørre helsesøster om det når vi har snakket med henne. Men mener å huske at jeg badet etter et par uker når jeg hadde fått storebror også, så tok sjansen og ser ut som det har gått fint. 
Men nå hadde jeg en veldig kjapp og grei fødsel, og har jo ikke hatt noe vondt etterpå, og slapp unna med to pyntesting, ift hvor vondt jeg hadde etter den første fødselen er det nesten som at jeg ikke har vært gjennom en fødsel til denne gangen :)

Back
Topp