snickers

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann Snickers :)
Ka heite den garasja du kjøpte til jul til ungane? trur det va jul vertfall, eller i feb ;) den høge? og ka butikk kjøpte du den på? :)

Ser du he svart strikkis, men svaret ditt vise ikkje :,(

Jeg kjøpte den på toys'r'us, jeg! Innbiller meg at merket er FP!! Hehe! Er ikke hjemme at the moment, men skal dobbelsjekke når jeg kommer hjem! ;-)

Lika han den? blir den brukt mykje? :)

Litt opp og ned, i grunn, men sånn er han med alle lekene......han leker med med det FP huset du har sett på ;-) Men antar at han vil leke mer med den etterhvert....jeg synes FP setter litt feil alder på lekene sine......HUSET er fra 6 mnd, tror jeg....og har blitt brukt av mellomsten til han var 2,5.......

Men, garasjen er topp den! Er fra FP Little People ;-)

Milan har denne, kjøpte den på BR leker i bursdagsgave.

Da var den satt ned fra 700 til 150 kr. KUPP!!!

Bør kanskje føye til at Milan elsker den. Kjører bilene frem og tilbake og ned veien. Og klatrer på den... *host kremt* Han elsker Little People-lekene :D 

Hadde ei lignandes garasje sjølv når ej va lita, huska den godt..leikte med den masse :) Fredrik he fått heilt bildilla..går å sei brom brom heile dagen å peika på alt av bila + gravemaskine o.l. Trur han hadde virkelig likt ei slik garasje :) kjekt å leike med ute på platten sommeren.

Kjør på ;-)

Back
Topp